Základy budování úspěšné značky

56hfskwashz-kurz-22022018-obrazek.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Dostanete praktická doporučení, jak o značce přemýšlet, na jaké otázky si odpovědět, co udělat a čeho se vyvarovat, aby vaše značka přinášela zákazníkům skutečnou hodnotu, měla doboru pověst a přitahovala do svého týmu ty nejlepší lidi.

Naučíte se:

  • Co je to filozofie značky a proč je tak důležitá a jak ji vytvořit.
  • Jak definovat hodnotu, kterou svým výrobkem nebo službou chcete lidem přinášet.
  • Jak definovat cílovou skupinu a porozumět jejím potřebám.
  • Jak přemýšlet o konkurenci.
  • Co potřebujete pro komunikaci, která prodává i buduje image. 

Obsah kurzu:

Kurz je hodně interaktivní, obsahuje teorii i praktické ukázky a cvičení, při kterých si vybraná témata vyzkoušíte na konkrétních příkladech.

Pro koho je kurz určen:

Pro ty z vás, kdo budujete novou firmu/značku, kdo řídíte značky, které mají problém využít svůj potenciál, a všem, kdo si chcete osvojit základy marketingového myšlení.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.