Vše o reklamách na Instagramu (praktický workshop)
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Na kurzu se naučíte nastavit reklamu na Instagramu tak, aby jste dosáhli správných výsledků. Představíme si všechny dostupné formáty, pochopíte jak funguje cílení a jak vyhodnotit výsledky.
CO SE NA KURZU NAUČÍTE?
- Představíme si, jak Instagram funguje, jak se změnil za posledních pár let a kdo ho používá
- Dozvíte se vše o algoritmu zobrazování příspěvků a jaký typ obsahu uživatelé očekávají
- Zjistíte, jak komunikovat s followery, jaká je vaše cílová skupina uživatelů a co byste jim měli říkat
- Naučíte se, jaké formáty reklamy můžete použít, aby vaše reklamy přinášely požadovaný výsledek
- Jak funguje reklama na Instagramu vlastně funguje, jak ji nastavit a vyhodnotit
- A nakonec si vyzkoušíme, jak snadno a rychle vytvořit reklamu, která bude skvěle fungovat, a přitom vám nezabere víc času, než je nutné :)
JAK TO PROBĚHNE?
- Po přihlášení na kurz a zaplacení vám pošlu e-mail, ve kterém budou všechny informace o kurzu včetně odkazu na virtuální místnost, ve které bude online školení (webinář) probíhat
- K účasti nepotřebujete nic kromě dobrého internetu, počítače, sluchátek a popř. papíru a tužky. Sluchátka opravdu doporučuji, uslyšíme se lépe. Předem děkuji za spolupráci.
Další zajímavé kurzy
I want you to speak english
Jan Kulisek
Praha ,
Čajování - degustace a lekce přípravy kvalitních čajů
Dalibor Neuwirt
Praha ,
Úvod do copywritingu ve 12 krocích
Kristýna Maková
Individuální italština
Dana Terragni
Webinář - online ,
English through Reading
Jana Kunzová
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
První řečnický klub Školy rétoriky
Robert Lhota
Praha ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Radek Petráš
Brno ,
Kurz lhaní
Filip Paulů
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Michelle Losekoot
Praha ,
Jak najít společnou řeč: osobnostní typologie v komunikaci
Klára Novotná
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: