Ukaž obsah
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Ukážu vám příklady ze své praxe a vysvětlím, proč novináři příliš "píárový" text nepřijmou, jak nebýt v placeném PR přehnaně reklamní a jak se nebát v reklamním textu trochu přidat na výrazu.
Pak dojde řada na vás :) Přinesete si to, na čem právě pracujete. Třeba potřebujete dát vědět, že máte nový produkt, událost, akci nebo službu. Probereme, které cílové skupiny by to mělo zajímat a jak jim obsah přizpůsobit tak, aby byl přijat jako užitečný.
Budeme pracovat v maximálně osmičlenné skupině a předpokládá se aspoň minimální počáteční zkušenost s marketingem. Cílem je dozvědět se něco nového nejen od lektora, ale také slyšet relevantní zpětnou vazbu od lidí z našeho oboru.
Pokud se rozhodnete přihlásit, pošlete mi prosím předem alespoň v pár odstavcích téma, se kterým chcete pomoci. Připravím se tak mnohem lépe a naše práce bude efektivní.
V ceně kurzu máte občerstvení :)
Další zajímavé kurzy
Úvod do světa neformálního vzdělávání
Brno ,
Základy e-mail marketingu
Kdekoli v ČR ,
Home office u kávy
Olomouc ,
Time management: Čas na život
Praha ,
Jak lépe fotit mobilem
Ostrava ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Praxe ve 20leté jedlé přírodní zahradě s permakulturními prvky
Praha ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Jak na zdobení perníčků
Brno ,
FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: