Vše o reklamách na Instagramu (praktický workshop)
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Na kurzu se naučíte nastavit reklamu na Instagramu tak, aby jste dosáhli správných výsledků. Představíme si všechny dostupné formáty, pochopíte jak funguje cílení a jak vyhodnotit výsledky.
CO SE NA KURZU NAUČÍTE?
- Představíme si, jak Instagram funguje, jak se změnil za posledních pár let a kdo ho používá
- Dozvíte se vše o algoritmu zobrazování příspěvků a jaký typ obsahu uživatelé očekávají
- Zjistíte, jak komunikovat s followery, jaká je vaše cílová skupina uživatelů a co byste jim měli říkat
- Naučíte se, jaké formáty reklamy můžete použít, aby vaše reklamy přinášely požadovaný výsledek
- Jak funguje reklama na Instagramu vlastně funguje, jak ji nastavit a vyhodnotit
- A nakonec si vyzkoušíme, jak snadno a rychle vytvořit reklamu, která bude skvěle fungovat, a přitom vám nezabere víc času, než je nutné :)
JAK TO PROBĚHNE?
- Po přihlášení na kurz a zaplacení vám pošlu e-mail, ve kterém budou všechny informace o kurzu včetně odkazu na virtuální místnost, ve které bude online školení (webinář) probíhat
- K účasti nepotřebujete nic kromě dobrého internetu, počítače, sluchátek a popř. papíru a tužky. Sluchátka opravdu doporučuji, uslyšíme se lépe. Předem děkuji za spolupráci.
Další zajímavé kurzy
12 kroků ke zdravějšímu a lepšímu životu
Jana Nováková Stará
Kdekoli v ČR ,
Svobodné nohy - barefoot sandály
Jana Kelíšková
Praha ,
Základy videa pre všetkých
Pavel Dvořák
Peníze jako dobrý sluha, ale špatný pán
Tereza Pensdorfová
Praha ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Robert Lhota
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Praxe ve 20leté jedlé přírodní zahradě s permakulturními prvky
Petra Vodenková
Praha ,
FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
David Mrhač
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Vítek Novotný
Brno ,
Vytřeste stres a zmírněte trauma pomocí TRE®
Miroslav Sedlák
Brno ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Robert Lhota
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: