Vše o reklamách na Facebooku a Instagramu

7ihvh8pm7w8-final.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.


Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting.


Facebook je v ČR zase nejrozšířenější. Ukážeme vám jak tuto platformu využívat efektivně, jak pracovat s různými druhy reklamních formátů, které se stále mění a zlepšují.  


Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.


ČÁST I: obsahová

V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových a facebookových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram / Facebook Stories.

  • vizuální podoba reklamy
  • soutěže
  • feed
  • nábor followers před Instagram reklamy
  • další kreativní formáty (carousel, gif apod.)
  • storytelling
  • soutěže
  • Stories

ČÁST II: praktická

V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.

  • aktuální čísla
  • reklamní formáty a jejich využití
  • nastavení reklam
  • výběr cílových skupin
  • založení Business Manageru
  • Facebook Ads Managermanažer
  • praktický workshop vymýšlení vlastní mediální strategie
  • vyhodnocení

Těšíme se na Vás!

Lukáš Dobrovolný & Aki Votrubová

Doprovodné fotky

  • 6amvkzof9px-4sp9hw1g7xe-finalek.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.