Naučmese MiniFest

Video kurz
Úvod do copywritingu ve 12 krocích

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

4xkeqdq47yc-hnck7801.jpg

14 spokojených absolventů kurzu

Úvodní video ke kurzu

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Zorientujte se v textařině a (mezi)oborových souvislostech. Přesvědčte se na vlastní oči, co všechno je potřeba k psaní kvalitních a přesně cílených textů. A seznamte se se specifiky webcopywritingu.


Konkrétními postupy a potřebná terminologie: Zjistíte, bez čeho se v dnešní době v oboru neobejdete. A dozvíte se, jak se průběžně zdokonalovat. Díky praktickým úkolům si můžete sami vyzkoušet nejrůznější „copywriterské techniky“.

 

Co se v kurzu naučíte?

  • jak psát text pro webové stránky s přihlédnutím k SEO
  • jak začít psát blogy, články, rozhovory, tiskové zprávy
  • jaké jsou nejčastější chyby, na co se zaměřit
  • jak efektivně cílit na cílovou skupinu

Komu je kurz určen?

  • Každému začínajícímu copywriterovi.
  • Každému, kdo o dráze copywritera nebo webcopywritera zatím jen uvažuje.
  • Každému, kdo copywritera hledá a potřebuje se zaměřit na to, co od profíka v oboru očekávat.

Osnova kurzu

  1. Co je to copywriting? Co je to webcopywriting? A kdo je to copywriter?
  2. Co by měl copywriter umět? A jaké by neměl dělat chyby?
  3. Typy zakázek pro copywritery
  4. Objektivní podmínky k práci
  5. Spolupráce s dalšími specialisty
  6. Co psát, jak a pro koho
  7. Co vše psát
  8. Copywriter a firemní identita / brant klienta
  9. Psaní s ohledem na cílovou skupinu
  10. Texty a jejich struktura
  11. Texty a internet
  12. Jak zaujmout? Jak propagovat svou práci? Je dobré psát si blog?

 

Konzultaci jednotlivých úkolů přes skype nebo e-mail je možné si objednat individuálně po absolvování kurzu.

 

Co o kurzu napsali ti, co ho viděli?

Lektorka má příjemný hlas. Jakkoli je to, co se dozvíte odborné, srozumitelné a logické, je to zároveň i vtipné. Velmi oceňuji objektivnost, a že nedělala takové to, co dělá hodně lidí = přesvědčování: Dělej, co ti srdce říká, žij svůj sen (např. sen copywritera); to už se mi děsně zajídá; dokonce bych řekla, že kurz může snílky, co ale nechtějí na sobě příliš makat, spíš odradit. Je spousta lidí, co si myslí, že copywriting je brnkačka a že zrovna oni na tom zbohatnou. Je dobře, když po takovém kurzu zjistí, že až taková brnkačka to není, protože pověst oboru je tím ochráněna od těch, co by jí mohli škodit. (Jana Krátká, Brno)

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.