Vánoční výběr kurzů

Úvod do copywritingu: Naučte se psát pro svou cílovou skupinu

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

20151006-170558-km-foto.jpg

Kristýna Maková

Jsem copywriterka, copyeditorka a content specialistka Miluju filmy v originálním znění a hlas Jana Třísky ve filmech s Bebelem:) Co je ale podstatnější pro kurzy, které vedu? Mám více než 13 let... Více o lektorovi »

2584840-hnck3991.jpg
Impact Hub Ostrava, Sokolská tř. 1263/24, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz, Ostrava (mapa)

už jen jeden účastník a kurz se uskuteční

Zbývá 7 míst

Přihlášení účastníci

Obývák, Žitenická 9D, 190 00 Praha 9 - Prosek, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 10 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 61 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Chtěli byste se stát copywriterem?

Copywriting je termín, který se požívá pro profesi psavce, reklamního textaře, blogera, člověka, který umí psát texty, ale ne ledajaké. Takové, které si umějí povídat se čtenáři, klienty firem, podporovatele nejrůznějších organizací a kampaní, tedy tou správnou cílovou skupinou, ale i s roboty vyhledávačů. Tahle profese se na žádné škole neučí, ale i když o ní vznikají weby a knihy, není nad to poznat všechno na vlastní kůži. A ideálně ještě dřív, než se setkáte s prvním klientem.

Potřebujete napsat srozumitelné a účinné texty?

Chcete si najmout copywritera a ještě předtím potřebujete vědět, jak mu co nejlépe zadat práci, abyste dostali výsledek, který potřebujete? Víte, k čemu je vám on-line markeťák, k čemu copywriter, k čemu copyeditor, kdy stačí najmout juniora, a kdy už je potřeba senior? Máte otázky, které potřebujete zodpovědět?

Co všechno by měl umět člověk, který chce psát pro druhé?

Chcete zjistit, jaký styl práce vám bude vyhovovat, v čem díky své jedinečnosti dokážete nejlépe pomoct svým klientům? Nebo se specializovat nechcete vůbec a plánujete dělat, co se namane? Zjistěte, co rozvíjet, a v čem vám naopak texty moc rychle od ruky nejdou?

Do čeho byste se pouštět vůbec neměli?

Na kurzu se dozvíte, co všechno by mohl umět copywriter. A jak se to naučit. Nebudeme řešit poučky. Nebudeme se zabývat tím, která slova jsou trendy a in. Podíváme se na základy copywriterské práce. Pro někoho možná nuda. Ale jak jinak chcete postavit dům, když nemá základy?

Dozvíte se, že nic nenapíšete, dokud něco nenapíšete.

A proto se na kurzu objeví také praktické cvičení s mnoha radami a tipy.

Seznámíte se s termíny, které je třeba znát.

Zjistíte, jak můžou copywriteři spolupracovat s dalšími marketingovými a on-line marketingovými specialisty a stratégy. A dost možná si i ujasníte to, jak se v budnoucnosti sami více vyprofilovat.

Jaká témata se na celodenním kurzu objeví?

  • Co psát? A jak? Aneb content je king!
  • Cílová skupina: Jak na ni cílit?
  • Copywriting vs. webcopywriting: Jaký je v tom rozdíl?
  • Texty pro webové stránky s přihlédnutím k SEO: K čemu to je dobré?
  • Typy textů (slogany, blogy, články a rozhovory, PR články, tiskové zprávy, e-maily a další zprávy): které zajímají vás?

Přijďte se něco naučit. Vyzkoušet. A zkonzultovat s profesionálem v oboru. Díky zpětné vazbě lektora a spolukurzistů získáte zajímavou inspiraci pro další práci.

 

Jaká témata se objeví na podvečerním kurzu (zkrácená varianta celodenního)?

  • (Web)copywriting: Co to je?
  • Cílová skupina: Jak na ni cílit?
  • Hravé cvičení, které vám ukáže, co to všechno znamená v praxi
  • Rady a tipy na téma: Texty pro webové stránky s přihlédnutím k SEO

 

Další informace najdete na webu CopyAkademie.NET

 

O webech a jejich obsahu školím i přednáším:

"Kristýna Maková s námi spolupracovala na dvou kurzech Digitální garáže pro ženy. Pro dvě skupiny žen - podnikatelky a ženy z korporací - připravila na míru vstup na téma "Potřeba webových stránek a jejich obsah". Od základních pojmů až po obsahovou strukturu velmi srozumitelně a podnětně! Určitě se již nyní těšíme na další spolupráci!" (Marie Krátká, Industry Manager, Google.com)

 

Co o kurzu říkají účastníci?

"Na kurzu se mi velmi líbilo, že se prolínala praktická část s teoretickou. Zároveň mi umožnil pochopit, jak ostatní mohou vnímat to, co dělám, a můj web. Bude-li pokračování, ráda se zúčastním." (Ida Nevřelová)

Další ohlasy si můžete přečíst níže.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.