Úspěšná reklama na Facebooku

Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. K dnešnímu dni mám za sebou 353 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro 3421 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v... Více o lektorovi »

Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. K dnešnímu dni mám za sebou 353 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro 3421 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v... Více o lektorovi »

Úspěšná reklama na Facebooku
Pracovna ŽENY s.r.o., Karlínské náměstí 6, Praha (mapa)

Termín je dostatečně naplněn – kurz proběhne, hurá!

Zbývá 7 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 70 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Již nejsi na Facebooku žádným začátečníkem. Víš, jak se vytváří zajímavý obsah. Facebook Tě baví. Možná jsi absolvoval/a můj kurz Facebook - firemní stránky efektivně. Možná spravuješ jednu či více Facebookových stránek. A víš, že reklama na Facebooku rozhodně stojí za zvážení. Nevíš ale, jak na ní, případně chceš vědět víc. Chceš vědět, jak se dělají úspěšné a efektivní reklamy na Facebooku. 

Na základě mnoha ohlasů a žádostí jsem se rozhodla vypsat samostatný kurz FB reklamy, kde se placené propagaci na této sociální sítí podíváme na zoubek více do hloubky. Během tří hodin nebudu účastníky nutit pamatovat si zkratky typu PPC, UTM, CPM, CPC a podobně, ale naučím je, jak vytvořit beze strachu kvalitní reklamu, která bude fungovat.

Pro koho je kurz určen

Pro všechny, kteří již mají zkušenosti s prací na Facebooku a chtějí se dopodrobna seznámi s možnostmi placené propagace. Zajímají je možnosti, tipy a triky, rozpočty či cílení.

Obsah kurzu:

  • Úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie), 
  • nastavení reklamního účtu na Facebooku,
  • vytvoření jednoduchých reklam v rámci FB stránky,
  • kampaň a její možnosti, 
  • cílení podle zájmů, demografie a chování, 
  • rozhodování o rozpočtu, 
  • vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění), 
  • úpravy a analytika ve správci reklam, 
  • power editor a jeho možnosti, 
  • vlastní okruhy uživatelů a podobné okruhy uživatelů, 
  • cílení reklamy na návštěvníky webových stránek (retargeting), 
  • pokročilé techniky, tipy a triky, 
  • spousta prostoru pro dotazy. 

 

Doprovodné fotky

7208300-eliska-255 8385940-eliska-354 1101110-eliska-180

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.