Upřímnost či zpětná vazba?

1941520-zpetna-vazba.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Stává se vám, že ten druhý řekne nebo udělá něco, s čím nejste v souladu? Váháte JAK to dotyčnému dát najevo, aby se ho to nedotklo, nebo aby nedošlo k nepříjemnému nedorozumění?

Způsob, JAKÝM vyjádříme naši nespokojenost, často skutečně rozhoduje o tom, zda ten druhý má ochotu nám naslouchat, zda má upřímnou snahu porozumět a zájem domluvit se na společně vyhovujícím řešení situace.

Pro vás, které zajímá, čím se liší úspěšnější JAK od naší obvyklé komunikace, je tu malá ochutnávka UPŘÍMNOSTI vyjádřené s RESPEKTEM k druhé osobě.

Na ochutnávce si společně uvědomíme, co nás v naší komunikaci spíše odděluje a zvyšuje pravděpodobnost nedorozumění, či vzdoru, a co naopak podporuje vzájemné porozumění a ochotu spolupracovat. Pojmenujeme hlavní prvky RESPEKTUJÍCÍ UPŘÍMNOSTI, která pomáhá prohlubovat a upevňovat mezilidské vztahy všech úrovní.

Dozvíte se také rozdíl mezi UPŘÍMNOSTÍ a ZPĚTNOU VAZBOU. Obojí lze formulovat tak, aby to umožnilo růst všech zúčastněných.

Ochutnávka je určena především pro

  • Manažery, lídry, učitele a všechny ostatní, kteří vedou týmy lidí
  • Lídry, kteří chtějí podpořit rozvoj členů svého týmu
  • Ty z vás, kteří chcete upřímně vytvářet atmosféru spolupráce
  • Každého, kdo chce vyjádřit ocenění bez manipulace
  • Všechny, kteří chtějí vyjádřit svou nespokojenost s úctou a respektem k druhému

Co potřebujete?

  • Otevřenou mysl
  • Ochotu zamyslet se, uvědomovat si a spolupracovat

Těším se na vás

Koučka Helena 

Organizátor kurzu: Jarmila Klimešová

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.