Ukaž obsah
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Ukážu vám příklady ze své praxe a vysvětlím, proč novináři příliš "píárový" text nepřijmou, jak nebýt v placeném PR přehnaně reklamní a jak se nebát v reklamním textu trochu přidat na výrazu.
Pak dojde řada na vás :) Přinesete si to, na čem právě pracujete. Třeba potřebujete dát vědět, že máte nový produkt, událost, akci nebo službu. Probereme, které cílové skupiny by to mělo zajímat a jak jim obsah přizpůsobit tak, aby byl přijat jako užitečný.
Budeme pracovat v maximálně osmičlenné skupině a předpokládá se aspoň minimální počáteční zkušenost s marketingem. Cílem je dozvědět se něco nového nejen od lektora, ale také slyšet relevantní zpětnou vazbu od lidí z našeho oboru.
Pokud se rozhodnete přihlásit, pošlete mi prosím předem alespoň v pár odstavcích téma, se kterým chcete pomoci. Připravím se tak mnohem lépe a naše práce bude efektivní.
V ceně kurzu máte občerstvení :)
Další zajímavé kurzy
Zbavte se Mělbychů. Najděte rovnováhu.
Webinář - online ,
Jazyk C pro začátečníky
Cesta ke spokojenosti - Individuální konzultace
Kdekoli v ČR ,
Vyjednávání
Dělejte si grafiku sami - 10 tipů od profesionálního grafika
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Dětská jóga I - základní know how
Webinář - online ,
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Brno ,
Kurz lhaní
Praha ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,
Jak najít společnou řeč: osobnostní typologie v komunikaci
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: