Ukaž obsah

4aoms9kzp4nmakf-4axluj6g1wzo3ps-fbi-3026206-640b.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Ukážu vám příklady ze své praxe a vysvětlím, proč novináři příliš "píárový" text nepřijmou, jak nebýt v placeném PR přehnaně reklamní a jak se nebát v reklamním textu trochu přidat na výrazu.

Pak dojde řada na vás :) Přinesete si to, na čem právě pracujete. Třeba potřebujete dát vědět, že máte nový produkt, událost, akci nebo službu. Probereme, které cílové skupiny by to mělo zajímat a jak jim obsah přizpůsobit tak, aby byl přijat jako užitečný. 

Budeme pracovat v maximálně osmičlenné skupině a předpokládá se aspoň minimální počáteční zkušenost s marketingem. Cílem je dozvědět se něco nového nejen od lektora, ale také slyšet relevantní zpětnou vazbu od lidí z našeho oboru. 

Pokud se rozhodnete přihlásit, pošlete mi prosím předem alespoň v pár odstavcích téma, se kterým chcete pomoci. Připravím se tak mnohem lépe a naše práce bude efektivní. 

V ceně kurzu máte občerstvení :) 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.