Štěstí přeje připraveným! Jak na obchodní schůzku? Celý den.
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Stejně jako dům i schůzka se staví od základu.
Už se vám někdy stalo, že jste přišli zpátky do kanceláře nebo domů po schůzce a říkali jste si: “Ještě jsem měl říct tohle a kdybych to řekl, mohl jsem vyjednat lepší podmínky, nebo jsem alespoň nemusel dělat tak velké ústupky”. Nebo: “Ty jo, on to asi moc nepochopil, už se asi neozve”. Po tréninku budete mít návod, jak to příště udělat tak, abyste byli úspěšní.
Obsahem je pohled na obchodní jednání v celé jeho šíři a hloubce. Zaměříme se na:
- přípravu - věcnou, organizační, časovou, personální,
- zahájení jednání s kontaktními osobami,
- co, jak a z jakého důvodu na schůzce zjišťovat,
- jak se získanými informacemi pracovat a jak je použít k návrhu řešení pro zákazníka,
- sestavení finálního návrhu vč. ceny a případného vyjednávání,
- závěrečnou fázi jednání a
- analýzu po schůzce.
Všechna témata jsou podpořená obchodními technikami, jejichž zvládnutí vytváří předpoklady pro úspěšné uzavírání obchodů na jednáních. Celý tento trénink je doplněn o příklady z každodenního života. Sám obchoduji již 17 let, mám za sebou více než 2.000 jednání, obchodoval jsem s velkými korporacemi i menšími firmami, stavěl a rozvíjel obchodní týmy, řešil jsem průšvihy, užíval si chvíle uzavřených velkých obchodů, a v životě mnohé zažil.
Co trénink může vyřešit?
- Vnese jistotou do obchodování,
- ukáže, jak vypadá obchodní schůzka,
- uvědomit si, v jaké fázi jednání se obchodník se zákazníkem nachází,
- díky tomu zefektivní interní komunikaci (např. při sestavování nabídek, při sestavování vyjednávacího týmu, firemních prezentacích, apod.),
- vědět, kdy mlčet a kdy mluvit,
- sníží počet odchozích zákazníků,
- zvýší počet uzavřených obchodů.
Trénink trvá 1 celý den. Jsou vypsané dva druhy termínů. Jeden celý den a nebo je trénink zúžený na 4 hodiny a obsahuje menší detail a méně praktických situací.
Jak trénink probíhá?
- Teoretická část zaměřená na předání všech důležitých informací,
- praktická část, která doplňuje teorii - jde to hned za sebou,
- účastníci sami a ve skupinách pracují na úkolech, které následně projdeme v celé skupině,
- sdílení zkušeností - nacházíme praktická témata společná pro skupinu a na těch následně pracujeme,
- každý si udělá svůj plán na to, co začne po tréninku hned dělat.
Co mít s sebou: vědět o sobě, jak obchoduji, jak mi to funguje, čím jsem do teď prošel a co bych chtěl ve své profesi dosáhnout.”
Co budete mí po tréninku:
- jistotu v obchodování
- fungující obchodní přístupy a techniky
- našlápnuto k více uzavřeným obchodům
- více zákazníků
- vytištěný prezentační materiál s vašimi poznámky, abyste se k tréninku mohli vracet i po jeho skončení.
Další zajímavé kurzy
Způsoby práce ve 21. století aneb bez práce na dálku to nepůjde
20 minut denně ke zdravému tělu napořád
Pojďte si postavit chatBota za 59 minut - bez programování
Pokročilé základy MEDITACE
Vařením ke štíhlosti
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Praxe ve 20leté jedlé přírodní zahradě s permakulturními prvky
Praha ,
FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
Vytřeste stres a zmírněte trauma pomocí TRE®
Brno ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: