Snídaně o marketingu: Jak na kreativu a kreativce

2u0ekvv9xq8-img-0145.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Jak poznat dobrý nápad a myšlenku, která vede k výsledkům? Co vlastně dělá grafiku, logo, text, fotku nebo reklamu zajímavou a přinese mému podnikání zisk? Jak se orientovat v tom, co je dobré a co špatné? Co funguje a co ne?

Kreativita se týká většiny marketingových profesí, ať už to jsou grafici, textaři, webdesigneři nebo třeba fotografové. Komunikovat s nimi a uřídit celý projekt bývá náročné, protože hodnotící kritéria jsou často postavena na subjektivní škále líbí/nelíbí. Díky zkušenosti z velkých natáčení i vedení menších týmů při tvorbě kampaní a značek víme, jak na to. K tomu navíc na snídani přidáme i naše tipy a postřehy, jak vzniká dobrá kreativa a jak můžete sami něco vymyslet.

Co je snídaně o marketingu?

Snídaně o marketingu je nás formát pravidelných setkání u dobrého jídla a v dobré společnosti. Poznáte aktuální trendy v oboru, seznámíte se zajímavými lidmi a dostanete rady a tipy na konkrétní problémy z oblasti marketingu a propagace, které vás pálí.

Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty nebo workshopem. Společně snídáme kvůli inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení společných zkušeností. Snídaně o marketingu probíhají v Praze, Brně a Ostravě.

Jak snídaně o marketingu probíhá?

V Impact Hubu pro vás bude připravena snídaně, kterou zahájíme úvodem do tématu. Provedeme vás kapkou teorie i zkušenostmi a doporučením z praxe k aktuálně vypsanému tématu. A pak už je to na všech zúčastněných. Diskuze, otázky, sdílení zkušeností a hlavně prostor pro vaše konkrétní dotazy, kterým se budeme věnovat, abys si odnesli co nejvíce.

Koho na marketingové snídani potkáte?

Na marketingové snídani se schází všichni, kteří se zajímají o marketing, komunikaci, budování značky nebo kampaně. Ať už to jsou začínající podnikatelé, OSVČ, pracovníci na marketingových pozicích nebo zkrátka kdokoli, koho zajímají aktuální trendy a chce si rozšířit obzory. Během každé snídaně navíc můžete poznat řadu zajímavých lidí.

Kdo Vám předá své zkušenosti?

Dva profesionálové, kteří se v oboru pohybují přes deset let a spoluvlastní kreativní studio CREATED. Pracovali pro značky jako Avon, Reflex, Phoenix Zeppelin, Vítkovice Machinery Group, Kilpi nebo Colours of Ostrava. Virální a prezentační videa, která vytvořili a propagovali, mají na serveru YouTube 20 miliónů zhlédnutí.

DIMITRIOS VLASAKUDIS / managing director a PR konzultant
Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.

VLADIMÍR SKÓRKA / kreativní ředitel a režisér
Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval pro rádia Helax a Evropu 2. Režisér virálních a prezentačních videí.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.