Předežeňte konkurenci - jednoduché tipy a triky, jak se odlišit pomocí textů

2707280-o2_tereza-pospiusiilovau_1x1.jpg

Tereza Franková

S texty jsem začínala klasický webový copywriter. Pak jsem si ale postupně začala uvědomovat, jak důležité jsou texty pro uživatelskou zkušenost, a pozornost Více o lektorovi »

1588000-obrazek_kurz_final.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Texty na webové stránky, newslettery, letáky. Tak přesně o nich mluvit NEbudeme. Podíváme se totiž na texty, kterým firmy často nevěnují tolik pozornosti jako těm výše zmíněným - na servisní a informační zprávy. Jsou to třeba automatická potvrzení objednávky, SMS zprávy o vyřízení reklamace nebo návody k použití.

Řekneme si, proč je důležité věnovat jim minimálně stejnou pozornost jako zmiňovaným prodejním textům. A jak díky nim ušetřit a získat spokojené, vracející se zákazníky.


Co se na kurzu dozvíte 

  • Jaký mají servisní a informační texty vliv na to, co si zákazníci o vaší firmě myslí
  • Jak můžeme správnými texty ušetřit náklady a navíc získat spokojené zákazníky
  • A že to vlastně není jen o hezké formulaci textů, ale o tom, co se zákazník z naší zprávy dozví a jaký z toho má pocit
  • Ukážeme si spoustu příkladů, jak vypadají dobře a špatné napsané servisní texty
  • Řekneme si jednoduché tipy, jak psát skvělé informační zprávy
  • A všechny triky si hned sami vyzkoušíme v praxi
  • Zjistíme, jak otestovat, jestli je náš text dobrý, nebo ještě má nějaké mezery 

Komu se kurz bude hodit

Kurz se hodí všem, kteří jakýmkoliv způsobem komunikují se svými zákazníky. Účastníci určitě nemusejí být ani copywriteři. Kurz se bude hodit i řediteli firmy, správci webu nebo operátorovi v call centru.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.