Pište tiskové zprávy jako bůh

5ipf98w1qprht8t-kulata.jpg

Václav Hnátek

Dvanáct let jsem pracoval v největším tuzemském nebulvárním deníku – Mladé frotně DNES. K novinařině mě přivedla touha poznávat a reprodukovat to nejcennější, Více o lektorovi »

5ipf98w1qprht8t-kulata.jpg

Václav Hnátek

Dvanáct let jsem pracoval v největším tuzemském nebulvárním deníku – Mladé frotně DNES. K novinařině mě přivedla touha poznávat a reprodukovat to nejcennější, Více o lektorovi »

411g4b4su0q08t7-david-travis-5byxxawhoqg-unsplash.jpg

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Pořádáte okresní závody dračích lodí? Lokální hudební festival? Jste opravdu dobří ve svém byznysu? Chcete, aby se o tom lidé dozvěděli? Jistě, že chcete. Stačí maličkost – umět svůj příběh protlačit do médií.

Jak na to? O tom si povídáme v kurzu Jak se dostat do médií.

V navazujícím workshopu se zaměříme na zlatý grál komunikace s novináři, váš vypiplaný produkt jménem tisková zpráva.

Jsem novinář s patnáctiletou praxí, dvanáct let jsem pracoval v deníku MF DNES a o tom, jak se liší dobré a špatné „tiskovky“, vím hodně. Ukážeme si všechno prakticky a na konci kurzu budete mít vlastní tiskovou zprávu připravenou k odeslání, ale k tomu také know-how, jak se s tímhle úkolem popasovat v budoucnu.

Jak bude workshop probíhat?

  • Povíme si, co to je tisková zpráva a k čemu slouží.
  • Vysvětlím, jak se liší tisková zpráva od hotového novinového článku.
  • Ukážeme si náležitosti, které ve vaší tiskové zprávě nesmí chybět.
  • Dozvíte se ode mě, co do tiskové zprávy rozhodně nepatří (long story short: hlavně neopodstatněné chvástání).
  • Vše si ukážeme na konkrétních případech z praxe, případně si můžeme projít i vaše dosavadní pokusy a rozebrat jejich nedostatky.
  • Ale hlavně si během dne napíšete nebo upravíte jednu svoji tiskovou zprávu, kterou pak budete moct obratem rozeslat do médií.
  • Cena workshopu zahrnuje i jednu následnou konzultaci zdarma.

Co potřebujete s sebou?

  • Otevřenou mysl (bez té to nejde nikdy)
  • Počítač nebo tablet, na kterém se vám bude pohodlně psát text o více odstavcích
  • Svou vlastní tiskovou zprávu nebo podklady k tiskové zprávě, kterou byste chtěli komunikovat. Od toho se odpíchne praktická část dne.

Workshop je určený soukromým osobám či firmám, které si nechtějí najímat PR agentury k propagaci svého projektu. Své si z něj však odnesou i začínající profesionální píáristé nebo studenti novinařiny.

A nezapomeňte – perfektně zpracovaná „tiskovka“ je vašimi otevřenými dveřmi ke čtenářům!

Víš, že Václav vede také tyto kurzy?

Víš, že Václav vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.