Meditace pro muže(6týdenní trénink)

1l3jp8vx5f7-3cswy2roovr-img-5092.jpg

Zuzzi Husarová

Pracuji jako mezinárodní certifikovaný Mind kouč a denně potkávám úžasné lidi, kterým mohu ukazovat směr v životě, probouzet radost a lásku v jejich srdcích. Moje práce mě fascinuje a dovoluje mi... Více o lektorovi »

20150717-001418-meditation-for-men.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

  • Přijde vám, že po příchodu z práce neumíte vypnout?
  • Po dni stráveném v práci vnímáte napětí a stress v těle?
  • Rádi byste se naučili mít chvíli pro sebe, po dni stráveném v neustálém obklopení lidí?
  • Chcete pochopit více sami sebe?
  • Máte potíže se spánkem nebo se ráno cítíte jak přejetí?
  • Chcete si naučit dělat čas na věci, které máte opravdu rádi?

Pokud jste alespoň jednou uvedli ano, pomůžu vám na kurzu s těmito problémy pracovat.

Nejen tímto, ale dalšími záležitostmi se budeme zaobírat na tomto 6 týdenním kurzu.

Stress a přehlcení informacemi nás pronásledují všude. Hledáme způsoby, jak se zrelaxovat, anebo pak léčíme následky, které nám zaberou více času a peněz, než samotná prevence. Velká část soudobých neduhů pramení ze stresu nebo s ním úzce souvisí: zažívací problémy, únava, nespavost, dysfunkce v systému sexuálním, nadměrné holdování alkoholu, cigaretám a kofeinu.

Co dělat pro to, abychom byli stále fyzicky a psychicky zdraví, měli krásný spánek, láskyplnné vztahy a ráno byli plní energie?

Podle kanadských vědců je nejúčinnější technikou Meditace!

Díky profesionálnímu tréninku s thajskými mnichy vás naučím, jak pracovat se svými myšlenkami, vnitřním kritikem, talenty a získat tak vnitřní pocit štěstí.

Na co se můžete těšit?


1. setkání

  • Úvod do meditačního koučinku
  • Cvičení – koncentrace na dech
  • Benefity meditace a proč ji chci praktikovat
  • Nulová tolerance, optimální čas pro meditaci
  • Vaše talenty a jak je využít
  • Meditace dechu
  • Domácí radost-meditace v denním životě

2. setkání

  • Zastavení myšlenek
  • Cvičení – vaše talenty a prospěch pro společnost
  • Technika zhmotňování přání
  • Cvičení – vizualizace meditačního objektu
  • Meditace s vizualizací
  • Domácí radost: Realizace cíle a uplatnění svého talentu
  • Vnitřní kritik-jak s ním pracovat

 3. setkání

  • Meditace jako denní praxe
  • Cvičení – nadechování míru, radosti, čistoty a síly
  • Cvičení – meditace s mantrou
  • Já, moje poslání a realizace mé životní vize

S sebou:
sportovní oblečení, meditační polštář, vodu, poznámkový blok a tužku

Ukázat svoji zranitelnost je pro muže velice obtížné. Namísto toho, abychom "cítili" naše pocity, snažíme se našim emocím utéct. Muži si myslí, že projevením zranitelnosti jsou slabí, ovšem opak je pravdou. Je to znak opravdové síly.

Quentin Vennie, yoga-instructor

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.