Navrhujte lepší služby: zjistěte, co potřebují vaši zákazníci

3w795lbisccbbru-5kbwoun63il4373-acg8ocj9yn-hll6nnl8k2bqoenig4lwphhbkib-ech5vq7wd2g-s96-c.jpg

Tereza Kosnarová Venerová

Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v Více o lektorovi »

310lcyrmrid-shop-2607121-1920.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Někdy máte dobré a někdy horší recenze? Všechny Vaše úspěchy i neúspěchy jsou přímo úměrné tomu, jak dobře znáte své zákazníky. 

Vezměte si papír a tužku a zkuste si nakreslit svého typického zákazníka. Myslím to vážně, běžte :)

Jak byste ho popsali? Jak je starý? Kde pracuje? Proč má rád právě Vaši službu? Co o Vás říká, když Vás někomu doporučuje? A dělá to vůbec? Proč se k Vám vrací? Proč naopak ne? Kdy naposledy jste s ním mluvili? Kdy naposledy Vám dával zpětnou vazbu, se kterou jste následně pracovali? 

Pokud znáte své zákazníky pak víte, na jaké problémy naráží a co potřebují. Službu, kterou jim poskytujete, jste pak schopni upravit na míru jejich potřebám. Nebudete střílet naslepo a zkoušet, co může fungovat. Jednoduše to budete vědět. 

Co se na kurzu naučíte?

  1. Popsat Vašeho zákazníka, jeho potřeby a přání, obavy a očekávání.
  2. Zmapovat jeho zkušenost s Vaší službou a odhalit i ty nejmenší problémy, na které naráží.
  3. Dvě metody, jak odstraňovat jejich problémy (na webu i mimo web) a jak přinášet inovace do Vašeho podnikání.

Pro koho je kurz vhodný?

Pro vás, pokud se živíte tím, že pracujete s lidmi a pro lidi. Pokud poskytujete nějakou službu. Máte vlastní produkt. Překládáte. Školíte. Máte jógové studio. Vyrábíte fotoalba. Prodáváte nábytek. 

Pokud cítíte, že by vám hlubší znalost preferencí a potřeb vašich zákazníků pomohla poskytovat lepší služby, pak je kurz přesně pro vás. 

 

Program kurzu

1 část

Jak vypadá Váš typický zákazník? Co ho odlišuje od jiných lidí? Proč nakupuje právě u Vás? Jaká jsou jeho očekávání? Co dalšího byste o něm měli vědět? A kolik zcela odlišných typů zákazníků vlastně máte? 

První část kurzu věnujeme vytváření obrazu Vašeho typického zákazníka. Naučíte se pracovat s personami. 

 

2 část

Vaše služba není jenom web!

V průběhu druhé části budeme mapovat celou cestu Vašeho zákazníka a odhalovat překážky, na které při využívání Vaší služby naráží. Naučíte se pracovat s metodou Customer Journey mapování. 

 

3 část

Vaši zákazníci můžou narážet na problémy na webu i mimo něj. Ve třetím bloku se naučíte využívat dvě metody, díky kterým budete schopni na zjištěné problémy reagovat inovací Vaší služby. 

 

Kdo kurz vede?

Díky, že jste dočetli až sem :) Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru. 

Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. Nejdéle se věnuji návrhům webů, ale ne všechny mé projekty jsou čistě digitální. S nábytkovým studiem DEVOTO jsme zkoumali, proč tak málo lidí chodí do jejich showroomu. Aktuálně navrhuji koncept služby pro nové pražské jógové studio. Principy designového myšlení uplatňuji i při výchově svého syna. 

Ráda pomůžu zlepšit i Vaši službu!

Doprovodné fotky

  • 3qx9jcdly4f-dscf8924.jpg
  • 4qtxdiu8hib-dscf8776.jpg
  • 125gyuv6ebn-dscf7416.jpg
  • 1xzoczi4nbb-dscf8776.jpg
  • 59791yl7x18-dscf8924.jpg
  • 8940sorenhf-dscf7416.jpg
  • 8zt6brkuhlc-dscf7429.jpg
  • 4k34dh2o0j1-dscf7491.jpg
  • 89g4acjpcsg-dscf7451.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.