Jak propagovat obsah na Facebooku, aby to dávalo smysl

12n9f58pxfa-pasova-fotografie.jpg

Veronika Jozifová

Po více než sedmiletém vztahu s facebookovou reklamou jsem zjistila, že ze všeho nejvíc mě baví se o své zkušenosti dělit s těmi, kteří mají chuť se učit, jak Více o lektorovi »

12n9f58pxfa-pasova-fotografie.jpg

Veronika Jozifová

Po více než sedmiletém vztahu s facebookovou reklamou jsem zjistila, že ze všeho nejvíc mě baví se o své zkušenosti dělit s těmi, kteří mají chuť se učit, jak Více o lektorovi »

9x4dmrmln87-boost-post-or-notnew.jpg
dle domluvy, Brno (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

V rámci individuálního školení, je možné se věnovat i jiné problematice, která Vás v rámci facebookové reklamy zajímá. Pokud máte v příspěvcích více méně jasno, ale zajímal by Vás více do hloubky retargeting nebo nastavení výkonnostních kampaní ráda Vám budu k dispozici. 

Cena zahrnuje hodinovou přípravu na vaše individuální požadavky. Pokud této možnosti nevyužijete, prodloužíme o hodinu naše setkání. 

 

Nabrat relevantní fanoušky, bavit je a informovat, získat jejich důvěru, přivést je na web, konvertovat  v zákazníky a budovat s nimi dlouhodobé vztahy – tak se to dělá!


Zadarmo ani kuře nehrabe.

Dle tohoto rčení Facebook stále více omezuje organický dosah příspěvků. Jejich přirozené šíření je dnes bez nějakého toho nakopnutí prakticky nemožné, a to platí zejména pro menší stránky.

Většina správců stránek toto řeší přes možnost “propagovat příspěvek”, kdy v rámci jednoduchého systému dokáže příspěvek získat poměrně rychle a levně zásah i odezvu zvolené cílové skupiny.

Možná občas vyvstanou otázky

Jsou ale takto zasažení lidé skutečně relevantní a jaká je pravděpodobnost, že se později stanou zákazníky, že si stránku alespoň zapamatují? Nebylo by lepší kontinuálně komunikovat s užší skupinou potenciálních zákazníků, než oslovovat masy? Kolik je nutné mít fanoušků? Jsou fanoušci skutečně i loajálními zákazníky? Kdy a komu má vlastně smysl příspěvek propagovat a kdy se raději spoléhat na jiný typ kampaně? Jak naplno využít možnosti cílení Facebooku, aby to celé dávalo smysl?

Pro koho je kurz určen?

Na své si určitě přijde každý, kdo by rád získal na tyto i podobné otázky odpovědi, udělal si pořádek v číslech, která mu Facebook prezentuje a naučil se pracovat s cílovými skupinami a kampaněmi v Ads Manageru.

Co je potřeba vzít s sebou?

Kurz je zaměřen velmi prakticky, vemte si proto s sebou své notebooky. Budeme společně vytvářet kampaně a publika přímo pro vaše facebookové stránky.


Obsah kurzu

  • Podíváme se na Business manager. Zjistíme k čemu se hodí, jak si jej založit a během 5 minut propojit se stránkou a reklamním účtem.
  • Vytvoříme si relevantní publika pro vaše kampaně. (včetně retargetingu)
  • Pobavíme se o strategiích, které z vašich příspěvků vytvoří kanál přímého prodeje.
  • Nastavíme strukturu pro propagaci příspěvků ve Facebook Ads Manageru.
  • Založíme kampaně, se kterými budete moci dlouhodobě pracovat.
  • Mrknem i na vyhodnocování a uděláme si pořádek v číslech, které nám Facebook prezentuje. 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.