Jak poptat PPC kampaně a jak komunikovat s PPC specialistou

1580540-img_3100.jpg

Miroslav Šollar

Vystudoval jsem historii a estetiku, ale před 5 lety mě zlákal svět online marketingu. Nejdříve jsem se zabýval copywritingem, SEO a PPC reklamami, později jsem se specializoval jen na PPCčka. Učil jsem se od Roberta Více o lektorovi »

9172820-hlavni-obrazek-na-prednasku.png

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 12 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Pracuji jako agenturní PPC specialista a dost často jsem se setkával a stále setkávám s tím, že klienti mají zkreslené představy o tom, jak PPC kampaně fungují a v tom, jak jim mohou pomoci v podnikání. Často také požadují činnosti, které nejsou nezbytné, a platí tak zbytečně. Chtěl bych proto touto přednáškou trochu přispět k lepší informovanosti ohledně PPC kampaní.

Na přednášce se dozvíte, jak poptat PPC kampaně (v systémech AdWords, Sklik nebo Facebook), jak si vybrat solidního a férového PPCčkaře (freelancera, agenturu). Prozradím vám několik hlavních nástrah, na které je při poptávce i při spolupráci potřeba dát pozor. Také vám dám spoustu tipů, díky kterým nebudete platit za PPCčka zbytečně. Jinými slovy, ukážu vám, jak bych to dělal já, kdybych byl klient.

Přednáška nebude o tom, jak PPCčka dělat vlastními silami. Nenaučím vás, jak nastavit kampaně, naopak vám vysvětlím, proč je výhodnější to svěřit specialistům. O PPC se dozvíte jen to, co potřebujete vědět při poptávání a při spolupráci.

Pro koho je přednáška určena:

podnikatelé, živnostníci, majitelé firem, lidé zodpovědní za online marketing ve firmě nebo e-shopu všech velikostí nekorporátního charakteru, kteří:

  • uvažují o PPC kampaních,
  • starají se o ně sami, ale chtěli by si najít někoho na spolupráci,
  • už s někým spolupracují.

Přednáška není vhodná pro klienty B2B GROUP.

Co mimo jiné budeme probírat: 

  • Jaké jsou hlavní nástrahy PPCček.
  • Pro koho jsou PPCčka vhodná.
  • Proč nedělat PPCčka vlastními silami.
  • Jak vybrat PPCčkaře: freelancer nebo agentura.
  • Jak poznat férovou agenturu nebo PPCčkaře.
  • Jak nastavit platební model.
  • Co čekat od PPCčkaře při poptávce.
  • Proč nedělat PPCčka jen na zkoušku.
  • Proč požadovat základní nastavení cílů a plánu k jejich dosažení.
  • Jak jednat a komunikovat s freelancerem nebo agenturou.
  • Reporting výsledků.
  • Audity kampaní. 

Na přednášce nebudete potřebovat žádná zařízení.

Po přednášce:

  • si budete umět lépe vybrat PPCčkaře
  • budete dělat méně chyb při komunikaci s PPC specialistou

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.