Jak na srozumitelný web

332la7dofy9-jirka-martisek-4-ctverec.jpeg

Jiří Martišek

Předávám lidem svoje zkušenosti, jak poměrně jednoduše "přehodit výhybku" v zajetých kolejích svého chování a díky tomu se cítit líp a dosahovat lepších výsledků. Vycházím převážně z NLP, což je nástroj pro efektivní Více o lektorovi »

332la7dofy9-jirka-martisek-4-ctverec.jpeg

Jiří Martišek

Předávám lidem svoje zkušenosti, jak poměrně jednoduše "přehodit výhybku" v zajetých kolejích svého chování a díky tomu se cítit líp a dosahovat lepších výsledků. Vycházím převážně z NLP, což je nástroj pro efektivní Více o lektorovi »

20150524-095915-cloud-2-1-.png
Webinář - online (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 25 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Poznámka k termínu

Vážím si vašeho času, proto aktuálně nabízím tento kurz jen jako individuální konzultaci, kde se zaměříme přímo na váš web, ať už existující nebo teprve budoucí.

Za hodinu si odnesete řadu podnětů a know-how, které vám ušetří hodně času a peněz.

Při návrhu webu nezačínejte tím, co všechno by na webu mělo být. Ani grafikou. Nebude to fungovat. Přemýšlejte, kdo jsou (budou) návštěvníci vašeho webu a co chtějí. Nehažte jim klacky pod nohy, ale navrhněte web tak, aby našli, co hledají, a udělali to, co chcete.

V rámci této individuální konzultace vám s tím pomůžu.

Zaměříme se konkrétně na váš web, ať už současný nebo teprve budoucí (i pokud je web teprve ve fázi nápadů, je ideální čas začít nad tím přemýšlet správně).

 

Co si odnesete (podle vašich individuálních potřeb):

  • informace o tom, jak (ne)postupovat při návrhu webu
  • konkrétní připomínky k vašemu webu
  • návod, jak odhalit slabá místa vašeho webu (i v budoucnu)
  • know-how, co na webech obecně funguje a čemu se vyhnout
     

 

Probereme i obecné zásady, jak (ne)má vypadat web. Dozvíte se například:

  • jak web navrhnout - krok za krokem
  • jak moc být na webu kreativní
  • jak se typický uživatel na webu chová
  • jak uživatele "sledovat"
     

Většina majitelů webů si myslí, že jejich web funguje dobře a je přehledný. A hodně z nich se plete. Oni se na něm totiž vyznají, a tak mají pocit, že se na něm vyznají i ostatní. 

A co vy a váš web? Budete riskovat, že váš web odrazuje vaše potenciální zákazníky? Že se na něm špatně orientují nebo že na ně jednoduše nepůsobí dobře, a proto odcházejí jinam?

Existuje jednoduchá metoda, jak to zjistit - testování na lidech. Posadíte k vašemu webu lidi, kteří jej nikdy předtím neviděli, dáte jim úkol a pak mlčky (!) pozorujete, jak se jim daří jej splnit. Vysvětlím vám základy tohoto uživatelského testování, abyste jej mohli snadno nízkonákladově provést.

 

A proč si domluvit konzultaci právě se mnou? Od roku 2004 tvořím weby, od roku 2008 skrze weby podnikám. Aktuálně se můžete podívat na Psaní Hravě nebo můj web www.jirkamartisek.cz. Spoluzaložil jsem a nějakou dobu provozoval také dnes už neexistující projekt na uživatelské testování webů.

 

Doporučuji nenechat web náhodě. Jedna konzultace vám může ušetřit spoustu času a peněz.

Navíc: pokud v průběhu této konzultace zjistíme, že to pro vás není přínosné, rád vám vrátím peníze. Takže můžete jen získat.

 

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.