Jak na inovace v malých a středních firmách

69blrcr209mmi53-picture.jpg

Petr Chotěbor

Jsem konzultant v oblasti e-commerce, řeším tedy především digital marketing, weby a e-shopy, online kampaně, sociální sítě a webovou analytiku. Jsem Více o lektorovi »

69blrcr209mmi53-picture.jpg

Petr Chotěbor

Jsem konzultant v oblasti e-commerce, řeším tedy především digital marketing, weby a e-shopy, online kampaně, sociální sítě a webovou analytiku. Jsem Více o lektorovi »

1806390-2760690-4-stunning-innovations.jpg
Dle dohody, může být u Vás, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Jak inovace v malých a středních firmách

Inovace jsou dnes trend, každá korporace zakládá inovační oddělení a snaží se zlepšit svůj core-business, nebo vytvořit "startup" ve firmě a pokusit se diverzifikovat zdroje příjmů. Jenže dobré nápady vznikají i v menších firmách, které nemohou dedikovat celé týmy na nové příležitosti a často kvůli zaneprázdněnosti exekutivními problémy nemají kapacity a vůli realizovat novinky. Myslím, že je to škoda a že právě menší firmy mají díky své agilitě velký potenciál. 

Podařilo se mi být u toho, jak to vypadá, když inovují velké firmy a také jsem na vlastní kůži zažil vedení inovací v malé firmě, se všemi problémy, co se s tím mohou pojit. Tyto zkušenosti bych tedy rád předal. Podělím se o to, čeho se vyvarovat, čemu předejít a pokusím se poradit ideální postup pro Váš konkrétní případ. 

Co si řekneme konkretně: 

1) Jste připraveni inovovat? 

Co jsou zásadní parametry toho, aby se Vám mohlo povést ve vaší firmě úspěšně rozběhnout nové projekty? Jsou vaše procesy a mindset kolegů připravené na to, co chystáte? 

2) Co inovovat? 

Idea generation - jak na to? Jak ideálně sbírat nápady a jak vyhodnotit, do kterých se pustit. 

3) Bude to fungovat? 

To samozřejmě na kurzu nezjistíme, ale povím Vám, jaké použít metody testování ke zjištění zájmu uživatelů a vybrání vhodné inovace/varianty, kterou zrealizovat. Povíme si také, jak vyhodnotit testování a na základě čeho se rozhodovat v další postupu. 

4) Jak dál? 

Zde už samozřejmě hodné záleží na konkrétních případech, ale pokusím se Vám ukázat, jak vhodně postavit projektový a marketingový plán pro počáteční fázi vaší inovace. 

5) Vydělá to? 

Podíváme se na to, jak udělat jednoduchý business plán, který Vám pomůže odprezentovat, že z interní inovace mohou jednou být peníze. 

6) Kdo to udělá? 

Asi největším problémem jsou interní procesy a kolegové, kteří nesdílí startupového ducha. Pokusím se Vám tedy předat svoje praktické zkušnosti a vyvodit z nich, jak nastavit interní inovaci tak, aby nakonec nezanikla pro nedostatek kapacit či ochoty ve firmě. 

 

Pokud přemýšlíte o tom, že by vaše firma měla začít realizovat inovace z nápadů, které se rodí na poradách, nebo již dlouho leží v šuplíku, poradí Vám, jak na to. Kurz by Vám měl mimo teoretického úvodu především pomoci řešit Vaš konkétní příklady, připravte se tedy na dlouhou diskusi :) 

Víš, že Petr vede také tyto kurzy?

Víš, že Petr vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

  • 7417930-screen-shot-on-2017-02-09-at-23-09-39.png

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.