Jak efektivně inzerovat na Facebooku

Jan Podloucký
Marketingu na Facebooku a sociálním sítím se profesně věnuji od roku 2010. Dlohodobě spolupracuji s firmou INT, s.r.o, kde vedu tým lidí, kteří se specializují na facebookovou inzerci. Školeními zabývám od roku 2011, kdy Více o lektorovi »

Kurz bohužel není aktivní
Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)
Cílem školení je naučit účastníky základy vytváření a spravování inzerce na Facebooku a předat jim doporučení na základě dobré praxe. Nejprve se účastníci dozvědí, na jakém principu kampaně vlastně fungují, jak správně nastavit parametry inzerce v jednotlivých částech kampaní a dále si potom vysvětlíme stávající i nové nástroje pro inzerenty jakými jsou remarketing a dynamický remarketing, inzerce se zapojením Instagramu, Lead Ads a další. Důležitou součástí školení bude také představení práce v Power Editoru a výhod, které přináší správa inzerce přes tento nástroj. Po absolvování kurzu by měli účastníci umět vytvářet efektivní a dobře zacílené reklamní kampaně, dobře se orientovat v nástrojích, které FB nabízí a umět si vyhodnotit výstupy inzerce.
Osnova školení
- Inzerce na Facebooku a její výhody oproti dalším reklamním formátům.
- Kde a jak vytvářet inzerci – nástroje pro tvorbu reklamy (Ads manager, Power editor, pokročilé ADS platformy).
- Nástroje a výhody, které nabízí Power Editor.
- Reklamní formáty a jejich umístění (sponzorované příspěvky, dark posty, inzerce formou odkazu…).
- Výhody jednotlivých reklamních formátů a jejich omezení.
- Krok č. 1 – reklamní cíle.
- Krok č. 2 – cílení, bidding a rozpočtové strategie.
- Krok č. 3 – jak bude inzerát vypadat.
- Custom audience, sledování konverzí, remarketing a další pokročilé metody.
- Jak vyhodnotit výsledky kampaní.
- Tipy z praxe a příklady úspěšných kampaní.
Mnoho a mnoho informací, kurz splnil má očekávání a naučil jsem se, co jsem potřeboval.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář:
Ahoj Honzo, rád bych začal více pracovat na Facebooku, řešit kampaně a dělat si svůj brand.
Zrušit odpovědět na tento komentář OdpovědětPotřeboval bych někoho s kým sednu ( individuál ) na pár hodin, ukáže mi co a jak, řekne něco o logice a doporučí mi nějakou cestu.
Jsme schopný se potkat a co by to stálo.
Jsem z Prahy.
Díky
Martin