Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu
Karel Izera
Marketingový profesionál na volné noze, důsledný uživatel GTD, ctitel osobní produktivity a efektivity, Apple nadšenec, lockpicker, FPV pilot, kouzelník, Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Druhý z třídílného cyklu workshopů „Web pod lupou“.
Každý lze absolvovat i samostatně. Pokračování v dalších workshopech není podmínkou. Pouze rozšiřuje vaši sumu znalostí.
Pokud máte zájem praktikovat měření webových stránek ať již s ohledem na optimalizaci webu, poznání zájmu návštěvníků a nebo měření marketingových aktivit, doporučuji projít workshopy v tomto pořadí:
- Měření návštěvnosti webu
Workshop zaměření na nastavení a hlubší poznání Google Analytics. - Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu
Využití nástroje Google Tag Manager pro hlubší měření webu. - Google Data Studio - hledání souvislostí a reporting
Tvorba přehledných reportů. Propojení různých zdrojů pro získání přesné představy o stavu webu a jeho výsledcích v přehledných reportech.
Volitelně pak i můj další kurz, který je spíše už o marketingu, ale s nastavení a měřením webu též souvisí díky využití síly Facebook analytiky:
Reklama na Facebooku - nastavení a realizace kampaní.
Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu
Čtyřhodinový workshop na kterém se seznámíte s nástrojem Google Tag Manager. Tento nástroj umožňuje vkládat značky (kousky měřícího kódu) do vašich stránek bez potřeby čekání na programátora. Výrazně rozšiřuje možnosti měření webu. Naučíte se vytvářet si Google Analytics události, jako je kliknutí na některé tlačítko. Pochopíte jak nástroj funguje, jak značky vytvořit, nasadit je a otestovat jejich správnou funkčnost.
Jaké jsou potřeba znalosti?
Výhodou je orientace ve struktuře webových stránek. Vědět co jsou to elementy na stránce, javascript, proměnná a další. I bez těchto znalostí však můžete workshop absolvovat, je koncipován pro začátečníky a lajky, tedy projdeme vše pomalu a postupně.
Co budete potřebovat?
- Vlastní notebook s wi-fi.
- Google Analytics účet připojený na vlastní web. Ideálně s administrátorskými právy.
- Výhodou bude mít implementovaný Google Tag Manager kód ve své webové stránce, ale poradíme si i bez toho.
Každý z účastníků získá konzultační podporu jedné hodiny zdarma pro vlastní projekt.
Těším se, že se uvidíme na kurzu.
Víš, že Karel vede také tyto kurzy?
- Tvorba reportů a dashboardů v Google Looker Studio - 9. 4. 2024
Další zajímavé kurzy
Myšlenkové mapy: podle jejich tvůrce Tonyho Buzana
Brno ,
Freediving - podvodní říše na nádech
Praha ,
POHOVOR NANEČISTO? - úspěch je Tvůj!
Praha ,
Lightroom Classic: Jak zpracovat tisíce fotek v rekordním čase
Praha ,
Podnikejte v ČR s anglickým LTD v pohodě a klidu jako OBZP v ČR
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: