Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu

8ugakm3o3dp-img-9163.jpg

Karel Izera

Marketingový profesionál na volné noze, důsledný uživatel GTD, ctitel osobní produktivity a efektivity, Apple nadšenec, lockpicker, FPV pilot, kouzelník, Více o lektorovi »

8ugakm3o3dp-img-9163.jpg

Karel Izera

Marketingový profesionál na volné noze, důsledný uživatel GTD, ctitel osobní produktivity a efektivity, Apple nadšenec, lockpicker, FPV pilot, kouzelník, Více o lektorovi »

5cy4gocdbkh-pexels-photo.jpg
bude upřesněno, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Druhý z třídílného cyklu workshopů „Web pod lupou“.

Každý lze absolvovat i samostatně. Pokračování v dalších workshopech není podmínkou. Pouze rozšiřuje vaši sumu znalostí.

Pokud máte zájem praktikovat měření webových stránek ať již s ohledem na optimalizaci webu, poznání zájmu návštěvníků a nebo měření marketingových aktivit, doporučuji projít workshopy v tomto pořadí:

  1. Měření návštěvnosti webu
    Workshop zaměření na nastavení a hlubší poznání Google Analytics.
  2. Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu
    Využití nástroje Google Tag Manager pro hlubší měření webu.
  3. Google Data Studio - hledání souvislostí a reporting
    Tvorba přehledných reportů. Propojení různých zdrojů pro získání přesné představy o stavu webu a jeho výsledcích v přehledných reportech.

Volitelně pak i můj další kurz, který je spíše už o marketingu, ale s nastavení a měřením webu též souvisí díky využití síly Facebook analytiky: 
Reklama na Facebooku - nastavení a realizace kampaní.

 

Google Tag Manager - prohlubujeme měření webu

Čtyřhodinový workshop na kterém se seznámíte s nástrojem Google Tag Manager. Tento nástroj umožňuje vkládat značky (kousky měřícího kódu) do vašich stránek bez potřeby čekání na programátora. Výrazně rozšiřuje možnosti měření webu. Naučíte se vytvářet si Google Analytics události, jako je kliknutí na některé tlačítko. Pochopíte jak nástroj funguje, jak značky vytvořit, nasadit je a otestovat jejich správnou funkčnost.

Jaké jsou potřeba znalosti?

Výhodou je orientace ve struktuře webových stránek. Vědět co jsou to elementy na stránce, javascript, proměnná a další. I bez těchto znalostí však můžete workshop absolvovat, je koncipován pro začátečníky a lajky, tedy projdeme vše pomalu a postupně.

Co budete potřebovat?

  • Vlastní notebook s wi-fi.
  • Google Analytics účet připojený na vlastní web. Ideálně s administrátorskými právy.
  • Výhodou bude mít implementovaný Google Tag Manager kód ve své webové stránce, ale poradíme si i bez toho.

Každý z účastníků získá konzultační podporu jedné hodiny zdarma pro vlastní projekt.


Těším se, že se uvidíme na kurzu.

Víš, že Karel vede také tyto kurzy?

Víš, že Karel vede také tyto kurzy?

Google Tag Manager - prohlubujeme…

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.