Obsah na jedničku: Jak psát blog pro váš web

5cyxc4m6hu2-snimek-obrazovky-2018-03-02-v-20-27-49.jpg

Monika Barešová

Jsem holka na text - vzděláním i náturou psavec, redaktorka, copywriterka. Nejraději píšu firemní blogy, články do časopisů a e-booky... zkrátka kopu za lepší Více o lektorovi »

6u6t0c06itn-wordpress-923188.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 14 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Začněte nebo restartujte internetový magazín s rozmyslem - aby bavil čtenáře a vyhledávače a podporoval prodej. Kurz plný příkladů je vhodný pro všechny, kteří

  • mají na starosti obsahový marketing,
  • jsou majitelé menšího eshopu,
  • si nejsou v psaní článku vůbec jistí,
  • chtějí zamakat na SEO i brandu svého eshopu,
  • se živí copywritingem a chtějí dostat do rukou magazínovou magii,
  • tápou, jak blogem bavit lidi/vyhledávače a přitom prodávat... bez malování vzdušných zámků.

 

TÉMATA KURZU

Proč psát firemní blog pro e-shop nebo prezentační web

Povíme si, jak texty na blogu pomohou vašemu webu a prodejům. Také si posvítíme na motivaci - proč vlastně chcete blog? "Protože ho mají všichni" je jízdenka k vyhoření. Třeba je pro vás užitečnější Facebook, Twitter nebo Instagram.

Jak začít psát blog

Ukážeme si, jak vybrat dobrá témata pro vaši cílovou skupinu a jak si vytvořit redakční plán. Upřesníme si, co psát, jak často a hlavně - kdo to bude psát. Vy, nebo externí placení autoři? Jak takové najít, vybrat a zadat jim práci?

Obsah aneb píšeme e-shopový blog

Ukážeme si kostry článků, které jednoduše použijete rovnou na firemní blog. Povíme si a natrénujeme, jak má blogpost vypadat a co v něm nesmí chybět, dále také kde brát fotky a jak psát titulky (tomu se více věnujeme v kurzu Láska na první klik: Jak napsat článek a titulek).

Šíření a měření

Kde se pochlubit novým článkem na blogu? Kdy je blog úspěšný, jak měřit výsledky a co z nich vyvodit?

Inspirace

Komu se firemní blog vážně povedl? Koukneme na příklady, které táhnou.

 

Co potřebujete

- laptop/blok s tužkou na poznámky
- ideálně vlastní projekt, nad kterým budete přemýšlet v průběhu kurzu

Volitelně

- konkrétní otázky k obsahovému marketingu - co vím, ráda odpovím
- dobrá nálada a nadšení - dodávám v průběhu kurzu :)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.