Vánoční výběr kurzů

Firemní blog na vašem webu: Jak ho psát, začít a vytrvat

Monika Trojanová

Monika Trojanová

Jsem holka na text - vzděláním i náturou psavec, copywriterka, redaktorka. Taky orientální tanečnice a jedno velké ucho. Kopu za lepší texty na webu. Kromě copywritingu píšu firemní blogy, články... Více o lektorovi »

Monika Trojanová

Monika Trojanová

Jsem holka na text - vzděláním i náturou psavec, copywriterka, redaktorka. Taky orientální tanečnice a jedno velké ucho. Kopu za lepší texty na webu. Kromě copywritingu píšu firemní blogy, články... Více o lektorovi »

Firemní blog na vašem webu: Jak ho psát, začít a vytrvat
upřesním, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 9 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 12 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Začněte svůj internetový magazín s rozmyslem - aby bavil vás i čtenáře a hlavně se nedostal na seznam vyhynulých firemních blogů. Kurz plný příkladů je vhodný pro všechny, kdo řeší a zajímá obsahový marketing.

 

TÉMATA KURZU

Proč psát firemní blog

Povíme si, jak texty na blogu pomohou vašemu webu a prodejům. Také si posvítíme na motivaci - proč vlastně chcete blog? "Protože ho mají všichni" je jízdenka k vyhoření. Třeba je pro vás užitečnější Facebook, Twitter nebo Instagram.

Jak začít psát blog

Tvorba blogu chce trochu organizace a nadšení, ať z toho psaní nemáte blok. Ukážeme si, jak vybrat dobrá témata pro vaši cílovou skupinu a jak si vytvořit redakční plán. Upřesníme si, co psát, jak často a hlavně - kdo to bude psát? Vy, nebo externí placení autoři?

Obsah - píšeme firemní blog

Typy článků na firemní blog, jak má vypadat a co v něm nesmí chybět, kde brát fotky a jak psát titulky (tomu se více věnujeme v kurzu Láska na první klik: Jak napsat článek a titulek).

Šíření a měření

Kde se pochlubit novým článkem na blogu? Kdy je blog úspěšný, jak měřit výsledky a co z nich vyvodit?

Inspirace

Komu se firemní blog vážně povedl? Koukneme na příklady, které táhnou.

 

Co potřebujete

- laptop/blok s tužkou na poznámky
- ideálně vlastní projekt, nad kterým budete přemýšlet v průběhu kurzu

Volitelně

- konkrétní otázky k obsahovému marketingu - co vím, ráda odpovím
- dobrá nálada a nadšení - dodávám v průběhu kurzu :)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.