Facebook - firemní stránky efektivně

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. Ke konci května 2018 mám za sebou 468 firemních či veřejných seminářů pro 4982 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v oboru... Více o lektorovi »

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. Ke konci května 2018 mám za sebou 468 firemních či veřejných seminářů pro 4982 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v oboru... Více o lektorovi »

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Předávání znalostí a zkušeností je moje vášeň i zábava. Ke konci května 2018 mám za sebou 468 firemních či veřejných seminářů pro 4982 spokojených posluchačů.  Živím se jako konzultantka v oboru... Více o lektorovi »

2138520-20140304-171359-facebook-logo-95365.jpg
Impact Hub Brno, Cyrilská 7, Brno (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Přihlašování ukončeno

Přihlášení účastníci

Pracovna ŽENY s.r.o., Karlínské náměstí 6, Praha (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 11 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 271 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Založit firemní stránku na Facebooku je mnohdy to nejlehčí. Pak přichází složitější část. Jak získat první fanoušky? Jak je upoutat? Jakým způsobem s nimi komunikovat? Jak Facebook vlastně funguje? A jak mi vydělá peníze? 

Obsah kurzu

Během kurzu se společně ponoříme hlouběji do fungovaní sociální sítě Facebook. Naučíme se plně těžit z toho, jakým způsobem pracuje s firemními příspěvky, co na něj funguje a co funguje na naše potenciální fanoušky. Ukážeme si, jak mají vypadat efektivní příspěvky, na co si dát pozor při vytváření reklam a jaké další nástroje nám Facebook nabízí.

Určeno pro

Mírně, středně i více pokročilé. Marketéry, kteří jsou na začátku se sociálními sítěmi. Uživatele, kteří již mají alespoň soukromý profil na Facebooku a pokud možno ho i aktivně používají. Podnikatele. Měli byste vědět, jaký je rozdíl mezi soukromým profilem a firemní stránkou. Chápat, že je potřeba být vidět (i když si o tom společně můžeme popovídat). Z kurzu budou těžit jak ti, kteří zatím firemní stránku nespravovali, tak ti, kteří se o práci s fanoušky chtěji dozvědět víc. Pokud máte pocit, že jste pokročilejší případně moc velcí začátečníci, napište mi a společně zjistíme, zda je školení pro vás. Na kurz nemusíte chodit s vlastním počítačem, stačí tužka a papír na poznámky. Pokud ale chcete, přineste notebook a probereme i vaše konkrétní dotazy.

Obsah kurzu

  • Aktuální statistiky, jak se Facebooku daří v ČR i ve světě
  • Firemní stránka - jak se o ni správně starat, nastavení
  • Pravidla a omezení
  • Komunikace: proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat, Facebook a zaměstnanci, krizové situace
  • Placená reklama na Facebooku - od propagace příspěvku po vlastní okruhy uživatelů a remarketing
  • Měření úspěšnosti na Facebooku
  • Váš firemní profil - konzultace a dotazy

Víš, že Eliška vede také tyto kurzy?

Víš, že Eliška vede také tyto kurzy?

Víš, že Eliška vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.