Cvičíš. Chceš výsledky.

1phd61ta7tj-image2.jpeg

Michal Kosina

Já jsem Michal. Tohle ti můžu předat. Ovládnutí a využití rutin = automatizace dne za účelem dosáhnutí tvýho cíle. Zdravý jídlo (A taky dobrý. Žiješ jen jednou) Pohyb těla - jsem licencovaný fitness trenér. Jak se Více o lektorovi »

83daowtof3i-how-to-do-a-handstand.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Cvičíš. Chceš výsledky.


Chceš začít cvičit. Nevíš jak.

Nebo cvičíš a nejsi si jistej tím, co děláš.


Na netu je trilion článků na každé téma, které bys měl nastudovat.

Nevíš, kde začít. Radši bys zalezl pod peřinu a už nikdy nic nedělal.


Co když si těmi triliony článků, knížek a tipů už někdo prošel. Všechno to na sobě odzkušel. A teď ví: CO. JAK. PROČ.

Takového člověka bych si přál potkat na začátku.


120 minut kurzu. Odneseš si:

  • 3 základní principy cvičení
  • Co a jak trénovat pro dosažení X nebo Y
  • Jak si určit intenzitu a frekvenci tréninku
  • Měření složení těla
  • Poukaz na fitness jídelníček na 1 den
  • Poukaz na trénink s osobním trenérem

Jak bude kurz vypadat:

Základní princip cvičení. Uplatníš hned zítra.


Co chceš: Přibrat svaly. Vypadat větší. Být silnej jak zvíře.
Co cvičit: Silový trénink - Deadlift, Back squat, Bench press. S vyšší zvednutou váhou se uměrně zvětšuje množštví svalové hmoty.
Jak cvičit: Najdi váhu, kterou jsi schopný zvednout na 3x3 / 5x5 / 4x6. Tj. s nízkým počtem opakování. Mezi sériemi si dej 2-3 minuty pauzu na zregenerování 90-95% síly. Když budeš cvik zvládat s dobrou technikou, na dalším tréninku přidej váhu 0,5-5kg.
Výsledek: Jsi několikanásobně silnější. Rostou ti svaly = jsi větší, aniž ztratíš pohyblivost - právě naopak.

 

Ukázka navazujícího článku:
Nerad to cvičíš? ZAČNI.

Cvičení MUSÍ být zábava. Zpravidla se ale vyhýbáš komplexním, težkým cvikům. PŘESTAŇ.

Hádej proč ten týpek, co cvičí dokola biceps, triceps, prsa vypadá furt stejně a má 60 kilo.

Probereš se, když ti řeknu, že týpek, co bude cvičit jen Back squat, bude mít větší ruce?

Odkaz na článek: https://winit.cz/sportlife/cvicis-chces-vysledky/


Líbí se ti, co jsi četl? Přijď na kurz. Je pro TEBE.


Co budeš potřebovat:

Papír, tužku, odhodlání nakopnout svůj fitness život.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.