2x20 tezí pro váš osobní rozvoj a produktivitu

1769240-ruben.jpg

Ruben Lang

Člověk, muž, běloch Více o lektorovi »

20150605-151027-2x20.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 17 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

20 let jsem studoval hudbu mj. na Pražské konzervatoři, univerzitách v Tel-Avivu a německém Výmaru, zůčastnil se desítek kurzů u věhlasných profesorů z celého světa a jako hráč stanul na pódiu např. s Českou či Izraelskou filharmonií. Kvůli úrazu se nemohu hudbě nadále věnovat, avšak zjistil jsem, že postupy a principy, které jsem se naučil tím, že jsem dva až osm krát týdně prezentoval sám sebe a svou práci tváří tvář profesorům a nemůžu se za nikoho schovat, velmi dobře fungují i mimo hudební svět.

A abych nebyl škrt, rozhodl jsem se tyto principy indentifikovat, a předat vám je v té nejryzejší formě.

Některé využijete hned, jiné možná za pár měsíců, pár z nich pouze v případě, že budete sami učit. Vědět o nich se však může hodit.

Voilá.

  1. várka

1) Nejsi náhodou o tři levely napřed před svojí reálnou úrovní?

2) 2 týdny na etudu jsou hodně, čtyři roky na studium moc

3) Žádný perfekcionizmus.

4) Lepší je dobrý.

5) Nebojte se udělat chybu.

6) Zkoušet extrémy

7) Jak za 10 minut udělat stejné množství práce jako za 4 hodiny – (a strčit Tima Ferrise do kapsy)

8) Vyřaďte ze svého slovníku slovo “ale”

9) Necvič, co ti jde!

10) Cvič co ti nejde. A udělej si z toho ctnost.

11) První se ptej sám sebe.

12) Není tvůj nástroj lepší než ty?

13) Sám sebe kontrolovat. Pořád

14) Neotáčet se

15) Studium je těžká práce

16) Nepřeskakovat levely

17) A naopak, když jsi na úrovni Kreutzera, necvič Wohlfahrta

18) Je krásný, že má stůl nádhernou řezbu a intarzii, ale dokud má jen tři nohy, polívka se ti rozlije.

19) Na pódium se jde s tím, co umíš teď, ne s tím, co budeš umět za rok.

20) Zapisovat si po hodině alespoň hodinu její náplň

 

  1. várka

21) Naučit se rozeznávat slepé uličky.

22) Má to smysl??

23) Když změníte jedno, ostatní se nesmí rozsypat

24) Starý nebo nový Ruben?

25) Máš veškerý čas světa.

26) Snaha nezní!

27) Chtít a vědět jak

28) Chytit se drápkem.

29) Příležitosti se neopakují

30) Kšeft je svatá věc

31) Studovat (pracovat) do košatého stromu – a prořezávat

32) Musíš pro mě mít nabídku

33) Být udržovaný na jehlách

34) Zadat vždy trochu víc než je student schopen do příště udělat

35) Odpočinek dělá mistry

36) Uč se od těch nejlepších

37) Jak jsi tomu rozuměl?

38) Do půllitru litr nenaleješ

39) O tom, co tam je dobře se bavit nebudeme

 

No a kvůli té čtyřicáté tezi holt musíte přijít. Garantuju vám, že už jen kvůli té nebudete litovat cesty.

Mimochodem, věděli jste, že Andrew Mason, zakladatel a bývalý CEO Grouponu (otce všech slevomatů), nejrychleji rostoucí firmy historie s IPO v hodnotě asi 40 miliard dolarů, je absolventem Hudební fakulty Northwestern University – tedy žádná ekonomie, finance nebo něco podobného, ale “jen” hudba?!

 

p.s. rozepsané teze nově najdete zde.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.