Správa a optimalizace zbožových vyhledávačů

Stanislav Vasko

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve volném čase pak všemu kolem IT a... Více o lektorovi »

Stanislav Vasko

Stanislav Vasko

Internetový nadšenec, kterou svou vášeň proměnil v zaměstnání. Již více než 10 let se aktivně věnuje internetovému marketingu, webdesignu a webové analytice. Ve volném čase pak všemu kolem IT a... Více o lektorovi »

Správa a optimalizace zbožových vyhledávačů

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

Školení je možné pořádat přímo ve firmě, upravit osnovu a případně i rozdělit do více dnů. Cena bude upřesněna podle konkrétním požadavků.

KOMU JE KURZ URČEN, DOPORUČENÉ VSTUPNÍ ZNALOSTI

Kurz je určen marketérům a majitelům eshopů, kteří chtějí využít zbožové vyhledávače k propagaci a navýšení prodejů.

Pro absolvování kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní zkušenosti ani znalosti.

 

CÍL KURZU A PŘEDPOKLÁDANÉ VSTUPNÍ ZNALOSTI

Školení nepředpokládá žádné vstupní znalosti. Cílem je ukázat jak se prakticky prosadit na poli zbožových vyhledávačů jak vám mohou vyhledávače Heureka, Zboží.cz nebo Google nákupy přivést nové klienty. Probereme vše od technických nároků na eshop, které musí splňovat eshop až po problematiku párování produktů a optimalizaci výkonu produktového feedu.


NÁPLŇ KURZU

Kurz je založen na praktických příkladech. Všechny popsané postupy je možné si ihned zkoušet na vlastních datech a na místě řešit ve vztahu ke konkrétním produktům nebo komoditě. Hlavní témata kurzu:

Zbožové vyhledávače obecně

  • jak zbožáky fungují a kterým se věnovat
  • novinky a metody propagace
  • rozdíl mezi placenou a neplacenou inzercí
  • možnosti reklamy ve vyhledávačích zboží
  • formy výpisu produktů a hledání produktů
  • registrace do zbožových vyhledávačů

XML feed, párování produktů

  • jak dostat své zboží do katalogu produktů
  • produktové karty, párování produktů
  • technické požadavky na produktový XML feed
  • nejčastější chyby ve feedu, testování a opravy
  • hledání a řešení "osamělých" produktů

Optimalizace zbožových vyhledávačů

  • jak měřít a vyhodnocovat zbožové vyhledávače
  • metody a tipy pro určení ceny prokliku (biding)
  • tipy pro zviditelnění konkurenčních výhod
  • optimalizace výkonu XML feedu
  • základy práce v aplikaci Mergado

Další témata

  • párovací nástroj Zboží.cz
  • dostupnostní feed
  • Heureka košík

a mnoho dalších témat, včetně odpovědí na vaše dotazy.

Pokud bude chuť je možné po školení se odebrat do blízké restaurace a pokračovat i v probíraných tématech :)

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Víš, že Stanislav vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

4a6u4ykte0v-velka-ucebna-3 2zte1ixu8ta-velka-ucebna 3rt6v10yomt-ultimaker 59lajehc3hz-heureka 8snu2pdujhj-heureka-certifikat-pdf-1-page

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.