Jak získat sponzory své akce

6197390-martin-strecha.jpg

Martin Střecha

  Ahoj,vždy mne bavilo organizování akcí, od sportovních až po setkání pár kamarádů. Od roku 2014 jsme se společně s kamarádem pustili do organizování roční Více o lektorovi »

4992010-13344596-1029142687167423-5470985516058849152-n.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kdo by se měl kurzu účastnit? 

Tento kurz je určen pro ty z vás, kteří organizují konference, kongresy nebo obecně akce různého typu, které mohou být uskutečněny díky příspěvkům od sponzorů.  Kurz je také v určen pro neziskové organizace.

Obsah kurzu

Obecně základními opěrnými tématy kurzu jsou: 

1. Pochopení úlohy sponzorství
Sponzorství je marketingová aktivita, nikoliv jen financování. 
2. Plánování sponzorství 
Identifikujeme marketingové příležitosti, které náš event, neziskovka nabízí pro sponzory. Zjistíme tak, kdo může být náš ideální sponzor. Zjistíme, kdo je naše cílová skupina, její motivaci i jaká je naše brand identita. Díky tomu budeme schopni poradit sponzorovi, jak udělat kvalitní kampaň, která "mluví" jazykem cílové skupiny.
3. Prodej sponzorství 
Podíváme se na proces vyhledávání, matchování sponzorů s našim eventem či neziskovou. Ukážeme si, jak vytvořit sponzorskou nabídku, které zástupci sponzora usnadní interní prodej sponzorství. Poradíme si také, jak sponzora kontaktovat a následně vyjednat sponzorství.  
4. Servis sponzorství  
Podíváme se na implementaci sponzorství, na její vyhodnocování, měření i reportování výsledků sponzorům. A když se akce podaří, stojí za to se podívat na znovuuzavření sponzorství na další rok.
5. Materiály po kurzu
Po kurzu obdržíte prezentaci vyjednávání sponzorů krok po kroku i pomocné tištěné materiály pro vyjednávání sponzorů. 

Jak se změní váš způsob oslovování sponzorů po tomto workshopu? 

  • Zašlete méně, kvalitnějších a individualizovaných sponzorských nabídek. Budete také schopni žádat mnohem vyšší částku sponzorství, neboť nabídnete výrazně hodnotnější sponzorské výhody.
  • Zvýší se vaše úspěšnost prodeje sponzorství. Zástupce sponzora bude snáze komunikovat výhody sponzorství uvnitř své společnosti díky vaší obsahově kvalitní sponzorské nabídce. 

Kdo jsem a proč pro vás tento workshop organizuji? 

Jsem pořadatelem 3 ročníků investiční konference Cashflow Summit, pořadatelem závodu LowCost Race i European P2P & Angel Investment Summitu v Praze. Byl jsem také dobrovolníkem Startup Summitu 2016.

Na konferencích mne nejvíce baví vytvářet synergii mezi účastníky, sponzory a mnou jako organizátorem. Usiluji o to, abychom vytvořili, co nejkvalitnější zážitek pro účastníka, současně vytvořili přirozenou marketingovou příležitost pro sponzora a naplnili náš organizátorský rozpočet.  

Před kurzem

Ještě před kurzem doporučuji přečíst tento článek, v němž popisuji, jaké zájmy mají jednotlivé skupiny - účastníci, organizátor nebo sponzor. Podle nich pak lze tvořit smysluplná sponzorství.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.