Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026

5ckfbg9c9ct-foto-ja-sb-svatopluk-bartik-pecha-kucha-zm2.png

Svatopluk Bartík

Od roku 2000 se zabývám realizací volebních kampaní, od roku 2004 i strategiemi kampaní. Sám jsem úspěšně dvakrát kandidoval, nejprve v roce 2006, kdy jsem Více o lektorovi »

5ckfbg9c9ct-foto-ja-sb-svatopluk-bartik-pecha-kucha-zm2.png

Svatopluk Bartík

Od roku 2000 se zabývám realizací volebních kampaní, od roku 2004 i strategiemi kampaní. Sám jsem úspěšně dvakrát kandidoval, nejprve v roce 2006, kdy jsem Více o lektorovi »

5ckfbg9c9ct-foto-ja-sb-svatopluk-bartik-pecha-kucha-zm2.png

Svatopluk Bartík

Od roku 2000 se zabývám realizací volebních kampaní, od roku 2004 i strategiemi kampaní. Sám jsem úspěšně dvakrát kandidoval, nejprve v roce 2006, kdy jsem Více o lektorovi »

5nioc3r5oafcmn4-naucmese-detail-jukvkv.jpg

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 100 míst

bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 12 míst

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Kurz již navštívilo 279 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Tříhodinový webinář zkušeného politického marketéra Svatopluka Bartíka:

JAK ÚSPĚŠNĚ KANDIDOVAT V KOMUNÁLNÍCH VOLBÁCH 2026

Kdo se chystá kandidovat v roce 2026 do městského či obecního zastupitelstva, má nejvyšší čas začít promýšlet strategii, budovat síť příznivců a dostávat se do povědomí spoluobčanů. Ukážu vám, jak na to – čistě prakticky s orientací na váš co nejlepší volební výsledek.

Co se naučíte:

  • jak formulovat svoje vize a cíle do volebního programu a servírovat je spoluobčanům
  • jak připravit a provést úspěšnou volební kampaň 
  • jak se profilovat v místních médiích
  • jak začít s kampaní už teď, abyste ji nemuseli vést jen pár týdnů před volbami a získali náskok
  • jaké nástroje pro akvizici voličů fungují a jak je pořídit co nejlevněji nebo zdarma
  • jak sestavit dobrou kandidátku
  • jak registrovat kandidátku nezávislých kandidátů nebo politické strany či hnutí 

Které problematiky proberem:

  • základy politického marketingu - Sequelovo desatero
  • základy lokálního public relations
  • zákon o volbách do zastupitelstev obcí

Účastník kurzu obdrží zdarma skripta shrnující vše podstatné z kurzu. Navíc má každý absolvent u mne zdarma jednu hodinu konzultace zdarma, kterou lze čerpat i nadvakrát e-mailem či telefonicky, přes Skype či Zoom, případně i na osobní schůzce (naplánované po předchozí domluvě v Praze či v Brně). 

Tříhodinový blok je rozdělen na dva bloky s cca desetiminutovou přestávkou. V první části se věnuji spíše právním a organizačním záležitostem podání a sestavení kandidátky a vlastního programu. V druhé části se zaměřujeme už jen na samotnou kampaň, její hlavní zásady, hlouběji rozvedeme několik stručně zmíněných teorií a řešíme hlavně praktickou podobu kampaně. Kurz je vhodný pro kandidáty jak v malých obcích, tak velkých aglomerací, zmiňuji širší škálu nástrojů vhodných pro všechny typy kandidátek (stranické, nezávislé). Po škončení školení mívám většinou pár desítek minut čas ještě pokračovat diskuzí s frekventanty na otázky, které je zajímají. 

Hlavní účely mého školení jsou:

  • nutné minimum právních a organizačních informací
  • předání klíčových principů, jak funguje voličské rozhodování dlouho i těsně před volbami – stručně teoreticky, ale vysvětleno velmi prakticky
  • poskytnutí konkrétních rad, jak na samotnou kampaň a přímou i mediální komunikaci
  • inspirovat, nadchnout a nastartovat účastníky školení pro vlastní kampaň a jejich správnou "bojovou" náladu :-)

Abychom během webináře měli dostatek prostoru pro zodpovězení vašich dotazů, jeho kapacita je maximálně 12 účastníků.

- - - 

Lektor SVATOPLUK BARTÍK

Od roku 2000 jsem vedl více než desítku volebních kampaní do senátu, komunálních i krajských voleb (4Koalice, Strana zelených, nezávislí kandidáti za SZ, TOP09 a KDU) a dalších veřejných kampaní (kampaň k brněnskému referendu v r. 2004) či public affairs iniciativ (např. spolek Telefonující.cz, úspěšná kampaň za regulaci hazardu, která vyvrcholila přijetím nového zákona o regulaci hazardu v roce 2016).

Jako tvůrce strategií kampaní jsem v roce 2014 a poté opět v roce 2018 a 2022 úspěšně přivedl například do křesla starostky Šlapanic u Brna Michaelu Trněnou (naposledy 9 mandátů z 17 pro SNK Čisté Šlapanice) a na Slovensku v Nitře v letech 2018 a 2002 do křesla primátora Marka Hattase (2x vítězství v přímé volbě). U dalších volebních kampaní jsem poskytoval strategické poradenství, příp. koučink klíčových kandidátů.

V roce 2020 jsem pracoval jako strategický poradce na kampani hnutí Starostové a nezávislí v Ústeckém kraji a pro Piráty v Jihomoravském kraji.

V roce 2006 a posléze i v roce 2014 jsem také osobně úspěšně kandidoval do zastupitelstva Městské části Brno-střed. 

Do zvolení do funkce radního MČ Brno-střed jsem působil jako mediální poradce se specializací na strategie komunikace, krizovou komunikaci a politický marketing. Od roku 2018 se opět věnuji politickému marketingu a komunikaci a public affairs.

Od roku 2001 toto školení absolvovalo již přes 600 účastníků.

Profesní CV lektora: www.linkedin.com/in/svatoplukbartik.

 

Disclaimer: Pokud jste osobou hlásající rasovou, náboženskou, třídní či jinou nenávist a nesnášenlivost, nehlaste se, prosím. (Neo)fašistům, bolševikům a jiným politickým extremistům svoje školení a poradenství neposkytuji. Vyhrazuji si právo na základě vlastního uvážení nepřijmout přihlášku do kurzu. Děkuji za pochopení.

Doprovodné fotky

  • 3m0ajywh8xd-stb-1.jpg
  • 20140205-000926-prednaska.jpg
  • 51okzbi320c-svatopluk2.jpg
  • 20140205-000926-prednaskaIII.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.