Jak udělat super dotazník a správně interpretovat data

1622960-20150930_dhfoto_eva-kneblova_13.jpg

Eva Kneblová

Na základce mi doporučovali matematickou třídu, střední školu jsem právě v matematice reprezentovala na olympiádě, nakonec je ze mě nepraktikující politoložka a Více o lektorovi »

5586970-20150921-171841-magnifying-glass-895589-1280.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Marketingový průzkum vám může přinést spoustu užitečných informací. Pokud je ale udělaný správně. Co to znamená? Přijďte se seznámit s jeho jednotlivými fázemi na prakticky orientovaný kurz. Dozvíte se například:

? Jak položit otázky, aby respondenty nemátly

? A kolik jich tak vymyslet

? Jak je dobré nenechat si dotazník před vypuštěním do světa jen pro sebe

? Jak zvýšit jeho návratnost

? Které údaje si dokážete zjistit sami a na které je lepší si zaplatit agenturu

? Jak připravit přehledný graf, aby z něj každý na první pohled poznal, co má ukázat

? Jak používat statistické údaje, aby to nebyla nuda

? Jak je důležitý kontext, ve kterém se data interpretují

? Jak se jako čtenář nenechat ošálit vším, co vypadá sofistikovaně

Kromě spousty tipů, jak z průzkumu vytěžit co nejvíce, vám také ukážu, jak co naopak nedělat :-).

Kurz je vhodný pro:

  • firemní marketéry, kterým šéf řekl „Měli bychom udělat průzkum,“ ale oni s ním nemají zkušenosti
  • firemní marketéry, které sice šéf nezaúkoloval, ale sami cítí potenciál takto získaných dat
  • novináře
  • studenty ekonomických a společenskovědních oborů, kteří se nespokojí jen s teorií
  • kohokoliv dalšího, kdo se chce seznámit s průzkumy
  • kohokoliv dalšího, kdo se chce seznámit se mnou :-).

Délka kurzu: Včetně dotazů (nebojte se přinést si vlastní dotazníky) bychom se měli vejít do 2, maximálně 2,5 hodin/y.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.