2. Lektorský sraz

Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat

Dominik Formánek

Dominik Formánek

Od roku 2003 se zabývám marketingem a internetovým marketingem. Jsem stálým konzultantem některých českých internetových projektů a eshopů. Díky tomu mám přehled přes mnoho trhů zboží i služeb po... Více o lektorovi »

Dominik Formánek

Dominik Formánek

Od roku 2003 se zabývám marketingem a internetovým marketingem. Jsem stálým konzultantem některých českých internetových projektů a eshopů. Díky tomu mám přehled přes mnoho trhů zboží i služeb po... Více o lektorovi »

Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 75 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Poznámka k termínu

 Aktualizovaný workshop je ve verzi 2.0. Jsou doplněné poslední novinky z roku 2017 a 2018. Další kurz bude až na podzim 2018. Začněte pracovat se svými zákazníky. Je 3x levnější získat objendávku z aktivního zákazníka než ulovit nového. Těším se na Vás!

Posílání emailingových kampaní je jednou z nejlevnějších cest, jak získat objednávky. Je to cesta velmi podceňovaná a slýcháváme o ni řadu mýtů. Mnoho eshopů odesílá emaily, které příjemce otravují, přitom je tak snadné posílat emaily, které budou chtít příjemci číst.

 

 

Projdeme si nejčastější typy emailingových komunikací, různé typy emailů a různé nástroje pro rozesílání. Projdeme si základní principy komunikace s vazbou na emailing. Podíváme se na budování vztahů s příjemci emailů, Vašimi aktuálními nebo budoucími zákazníky. Ukážeme se nejčastější chyby a pokusíme se rozbít některé mýty ve Vaší hlavě. Na workshopu si vytvoříte emailing, který budete moci rozeslat do seznamu.

Jsou eshopy, kterým emailing přinese 20-25% objednávek v měsíci. Ukážeme si, fungují emailingy např. Alze. Jak jinak ještě můžete využívat emailové kontakty pro marketing.

Příklad častých mýtů:

  • nesmím posílat emailing moc často, abych nikoho neobtěžoval
  • moje emaily, stejně nikoho nezajímají
  • nevím co psát zajímavého, u nás se nic neděje
  • emailing mi zabere moc času
  • koupil jsem si databázi emailů a teď začnu s emailingem
  • mám moc málo kontaktů (např. méně než 100 nebo 10), tam emailing nemá cenu dělat

Z praxe si budeme si povídat o tom:

  • jaké existují typy emailů a emailingů
  • jak rozvinout vztah se zákazníkem
  • jaké jsou nástroje k rozesílání emailingů
  • jak automatizovat emailingové kampaně
  • jak používat emailing ve správných zásadách komunikace
  • co je SPAM a co není
  • jak to udělat, aby vaši příjemci nevyhodnocovali vaše emaily jako SPAM
  • jak to udělat, aby vaši příjemci čekali na každý další email
  • co měřit při rozesílání emailingů
  • jak je to se spožkou Hromadné v emailu Seznamu a nebo Gmailu
  • jaké jsou další alternativy emailů pro komunikaci
  • jaký je rozdíl mezi člověkem se 3mi kontakty na seznamu a tím kdo jich má např. 30 000
  • je lepší textový email nebo grafický?
  • jak si vytvořit zvyk podporující pravidelnou komunikaci se zákazníky
  • co a jak vašim zákazníkům psát?
  • je špatně, když se ze seznamu příjemců chce někdo odhlásit?
  • jaké platí právo v ČR s ohledem k emailingovým kampaním
  • kde získám kontakty, kterým budu moct posílat emailing?
  • jak emailem komunikovat se zákazníkem, aby Vás miloval

Komu je kurz určen?

Každému, kdo má stránky a nebo eshop, a chce být lidem blíž, chce od nich získávat interakce jako jsou objednávky, opakované návštěvy stránek atd. Každému kdo ještě nezačal sbírat kontakty na zákazníky nebo návštěvníky stránek nebo kdo již začal, ale ještě žádný mail neposlal. Kurz je určen i pro toho, kdo emailing rozesílá nepravidelně nebo i pravidelně. Vždy je co zlepšovat.

Co si odnesete?

  • praktický postup, který Vás bude provázet rozesílkou emailingu (ve formě checklistu)
  • návod, kde získat témata pro emailing
  • návod, jak napsat emailing během 30 minut
  • jak rovíjet vztah a důvěru mezi Vámi a Vašimi kontakty
  • co udělat s databází emailů, kterou jste si již koupili
  • jak udělat, aby jste z emailingů získali např. 20% obratu
  • jak zlepšit výsledky mailingu, který právě rozesíláte

Může Vás dál zajímat kurz o prodávání přes Heureku.

Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!

Víš, že Dominik vede také tyto kurzy?

Víš, že Dominik vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.