Marketing na Facebooku

6ttv8dq1lt5-mg-2944ctverec.png

Eliška Vyhnánková

Už jedenáct let pomáhám firmám i jednotlivcům změnit jejich sociální sítě k lepšímu. S koncem roku 2022 mám za sebou 843 firemních či veřejných seminářů pro 11 Více o lektorovi »

2138520-20140304-171359-facebook-logo-95365.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 339 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Založit firemní stránku na Facebooku je mnohdy to nejlehčí. Pak přichází složitější část. Jak získat první fanoušky? Jak je upoutat? Jakým způsobem s nimi komunikovat? Jak Facebook vlastně funguje? A jak mi vydělá peníze? 

Obsah kurzu

Během kurzu se společně ponoříme hlouběji do fungovaní sociální sítě Facebook. Naučíme se plně těžit z toho, jakým způsobem pracuje s firemními příspěvky, co na něj funguje a co funguje na naše potenciální fanoušky. Ukážeme si, jak mají vypadat efektivní příspěvky a jaké další nástroje Facebook nabízí. 

Určeno pro

Začátečníky až pokročilé. Marketéry, kteří jsou na začátku se sociálními sítěmi. Uživatele, kteří již mají alespoň soukromý profil na Facebooku a pokud možno ho i aktivně používají. Podnikatele, freelancery nebo HR pracovníky. Měli byste vědět, jaký je rozdíl mezi soukromým profilem a firemní stránkou. Chápat, že pro úspěšné podnikání je potřeba být vidět (i když si o tom společně můžeme popovídat). Z kurzu budou těžit jak ti, kteří zatím firemní stránku nespravovali, tak ti, kteří se o práci s fanoušky chtěji dozvědět víc. Pokud máte pocit, že jste pokročilejší případně moc velcí začátečníci, napište mi a společně zjistíme, zda je školení pro vás. Na kurz nemusíte chodit s vlastním počítačem, stačí tužka a papír na poznámky. Pokud ale chcete, přineste notebook a probereme i vaše konkrétní dotazy. 

Pokud vás zajímají jen placené kampaně, mám pro vás vypsaný samostatný kurz:
Úspěšná reklama na Facebooku a Instagramu

Obsah kurzu

  • Aktuální statistiky, jak se Facebooku daří v ČR i ve světě
  • Firemní stránka - jak se o ni správně starat, její nastavení
  • Pravidla a omezení
  • Komunikace: proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat, Facebook a zaměstnanci, krizové situace
  • Vytváření úspěšného obsahu 
  • Měření efektivity na Facebooku
  • Váš firemní profil - konzultace a dotazy

Doprovodné fotky

  • 5lcxt9fayuz-skoleni-01.jpg
  • 1xclebx89se-skoleni-03.jpg
  • 5t8xkyppce5-skoleni-02.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.