Exkurze do hlavy novinářů

29pepe91bdp8oj2-picture.jpg

Michaela Weikertová

Pracuju se slovy a často přitom žasnu.  Bývám totiž u toho, když ve firmě konečně objeví, jak správně popsat sami sebe. Když přijdou na to, která slova jim už Více o lektorovi »

20130820-150815-economia.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 62 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Pracujete v neziskovce, v PR agentuře nebo jen chcete zviditelnit vlastní firmu?

Strávila jsem pět let v médiích (převážně v Hospodářských novinách) a potěším vás. Často je to lehčí, než myslíte a nic to nestojí.
Je ale pár věcí, které vám musím říct:

1. Nejsou noviny jako noviny
Jestli vaše téma vyjde, často závisí na tom, že oslovíte tu správnou redakci. Jak ji vybrat, kde najít kontakt a co přesně říct?

2. Dobré téma, je když...
Není to náhoda, úspěšné tiskové zprávy či tipy na témata mají svá pravidla. Pochopte je a trefte se do nich. 

3. Oběd už neohromí
Novináři mají čím dál méně času, témata ale hledají pořád. Když se trefíte do toho, co potřebují, budou mít radost. 

4. Novináři často neví, komu zavolat
Při psaní či natáčení potřebují redakce desítky lidí, kteří jim dají komentář. Jak se stát jedním z nich?

 

Doprovodné fotky

  • 20140613-134347-hn.JPG
  • 20131010-172604-kurz 1.jpg
  • 20131010-172604-kurz 2.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.