Co chce každý eshopář vědět o prodávání přes Heureku?

3fn5mvw0pna4pwp-295453657-10227415298425507-6049369958850365358-n.jpeg

Dominik Formánek

  Dominik Formánek patří mezi nejvyhledávanější poradce pro maximalizaci přínosu Heureky a dalších zdrojů objednávek, párování produktů, výkonnostní e-mailing, Více o lektorovi »

20140917-123450-heureka.png

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 205 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Agregátory zboží a především Heureka.cz jsou již roky silnými hráči českého online trhu. Málo kdo ale opravdu ví, jak tento mocný nástroj správně používat, aby přinášel zisk.

Většina lidí bez jasné strategie zlevňuje zboží, což vede často k cenovým válkám na trhu. Vyhrát na trhu, kde většina eshopů neumí správně reportovat zboží Heuréce není nic složitého.

Heureka.cz změnila přístup agregátorů zboží k zákazníkům a po právu se stala leaderem trhu. Změny, které přinesla, je potřeba dobře uchopit. Pokud si myslíte, že aby člověk uspěl na Heurece musí mít hlavně nízkou cenu, tak je to ale jen půl pravdy. Druhá půlka je, že jsou i jiné cesty. Ne o všech Heureka nahlas mluví.

Na celý trh eshopů se podíváme selským rozumem a pokusíme se zbavit některých rozšířených mýtů. Podíváme se na trendy, které již jinde proběhly a pokusíme se na budoucní změny připravit. Každá i bolestná změna přináší příležitosti, které ne každý vidí.

Dělám marketing několika desítkám eshopů a mám mnoho praktických zkušeností z různých oborů. Nedávno jsem přednášel na Marketing Festivalu o párování produktů zbožových vyhledávačů v roce 2016: http://www.marketingfestival.cz/cs/workshop/dominik-formanek

Příklad častých mýtů:

  • na Heurece prodává jen ten nejlevnější
  • na Heurece získám první zákazníky a ty už pak ode mne budou pořád kupovat
  • lidi kupují jen podle ceny
  • pokud ovládnu Heureku, ovládnu celý trh

Z praxe si budeme si povídat o tom:

  • jak zvýšit zisk
  • jak zvýšit obrat
  • jak správně nastavit feed pro Heureku (zde 95% eshopů chybuje)
  • jak nerozpoutat cenovou válku a přesto být nejlevnější (na vybraných produktech)
  • jak u nás agregátory zboží vznikly a co z toho vyplývá pro Vás?
  • projdeme základy Heureky
  • jak velký podíl mají agregátory na celkovém trhu
  • jak určit ceny zboží, aby se co nejvíce prodávalo se ziskem
  • proč některé zboží není dobré zlevňovat nebo zdražovat
  • kdy se vám vyplatí používat bidding (zvýšená cena za proklik na eshop)
  • jaké další možnosti Heureka.cz přináší, kdy se je vyplatí využívat
  • co nového nás čeká ve světě agregátorů zboží v blízké budoucnosti?
  • co nového nás čeká v eshopovém byznyse a jak se trh změní?
  • jak dominovat na Heurece.cz ve vašem oboru?
  • prozradím Vám výsledky některých experimentů, které jsem provedl s agregátory
  • strategii změn ceny v průběhu dne, tj. jak se z cenotvorby stává hra :-)
  • jak se pozná, že nemáte dobře postavený marketing eshopu
  • jaká jsou bezpečnostní rizika při spolupráci s Heurekou?
  • jak nevědomě pomáháte růstu vaší konkurence?

Komu je kurz určen?

Každému, kdo má eshop a buď již používá agregátory zboží, nebo se k tomu chystá. Každému, kdo si není jistý, zda má dobře vytvořený feed pro Heureku. Každý, kdo si připadá, že se stává rukojmím nízké ceny zboží a neví jak z této pasti ven. Každému, kdo si není jistý, zda používá agregátory správně a má chytrou cenotvorbu, aby byl schopen tvořit zisk.

Co si odnesete?

  • budete vědět, jak připravit feed pro Heureku (to je základ úspěchu, přesto 95% eshopů s tím má problémy a často ani neví, že má feed špatně)
  • jak rozdělit zboží do skupin a jak k nim přistupovat
  • cesty k úsporám na propagaci (např. snížení ceny za proklik)
  • cesty ke zvýšení marže/zisku
  • dokážete se dívat agregátory selským rozumem
  • pochopíte jakou hru hrají eshopy, agregátory a zákazníci na trhu a jaké jsou jejich motivace, tj. proč dělají co dělají a jak toho využít pro sebe
  • zjistíte jak navýšit obrat
  • naučíte se nakupovat, tak aby jste neměli ležáky na skladě
  • naučíte se dělat rychlý průzkum trhu, pokud budete chtít vstoupit na nový trh
  • jak ovládnout trh na kterém právě působíte
  • jak ochránit svůj eshop před před vaší konkurencí
  • triky jiných eshopů, které by vás nenapadly...

Může Vás dál zajímat kurz o emailingu.

Pokud Vás trápí párování produktů, zde najdete okamžité řešení.

Klikněte na Přihlas se a brzo se uvidíme! Těším se na Vás!

Doprovodné fotky

  • 20141029-125127-photodune-358549-during-presentation-s.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.